خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان؛

گشت مشترک بازرسی از بیمه‌شدگان فرش دستباف اجرا می‌شود

کد خبر : ۱۹۲۱۷۷

این بازرسی‌ها با مشارکت و همکاری نمایندگان سازمان تامین اجتماعی کردستان، اتحادیه فرش دستباف شهرستان سنندج و سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از اجرای گشت مشترک بازرسی از بیمه شدگان فرش دستباف این استان خبرداد.

محمد دره وزمی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: در راستای حمایت از بافندگان فرش دستباف و به منظور راستی آزمایی از بیمه شدگان فرش بافی، گشت مشترک بازرسی بعمل می‌آید.

وی تصریح کرد: این بازرسی‌ها با مشارکت و همکاری نمایندگان سازمان تامین اجتماعی کردستان، اتحادیه فرش دستباف شهرستان سنندج و سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان انجام می‌شود.

دره وزمی افزود: این بازدید‌ها درجهت پایش، حمایت و هدایت فرش بافان استان بوده که ضمن ارتباط مستقیم با بافندگان فرش دستباف به بررسی مشکلات، رفع عیوب بافت، هدایت به سمت بیمه تامین اجتماعی، اطلاع رسانی درخصوص بهداشت و ایمنی کارگاههای خانگی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این ارتباطات گرم و دو سویه باعثایجاد انگیزه در بافنده شده و علاوه بر این مسئولان امر از نزدیک با مشکلات بافندگان فرش دستباف آشنا و در جلسات و کارگروه‌های تخصصی در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز