خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه چای در گفتگو با ایلنا:

سال بد چای برای چایکاران / وضعیت برداشت چایکاران نامطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۶۵

معوقات چایکاران از دور اول برداشت چای است که تا الان پرداخت نشده است در دور دوم و سوم چای نیز برداشتی صورت نگرفته است که معوقات چایکاران زیاد بوده باشد.

رئیس اتحادیه چای گفت: برداشت چای در سال جاری به هیچ عنوان مطلوب نبوده است و امیدواریم این بار نیز پرداخت معوقات چایکاران تنها وعده‌ای همچون وعده‌های گذشته نباشد.

ایرج هوسمی، رئیس اتحادیه چای در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص پرداخت معوقات چایکاران ظرف چند روز آینده اظهار کرد: معوقات چایکاران از دور اول برداشت چای است که تا الان پرداخت نشده است و در دور دوم و سوم چای نیز برداشتی صورت نگرفته است که معوقات چایکاران زیاد بوده باشد.

وی با اشاره به اینکه خشکسالی در سال جاری میزان برداشت محصول را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داده است، گفت: سال جاری سال بدی برای چایکاران بوده است، باغات در زمستان حرص نشده‌اند چون کمکی به باغدار برای رسیدگی به باغات نشده است در صورتی که اگر این کار انجام می‌شد تا ۴۰ درصد میزان برداشت از باغ افزایش می‌یافت.

ایرج هوسمی در آخر تاکید کرد: با توجه به تجدید نظر در قیمت چای، کشاورزان امیدوار شدند؛ اما به دلیل کاهش برداشت وضعیت فعالان این بخش اسفناک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز