خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

براساس اولویت حرکت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۷۳

ساماندهی اصناف حرف امروز بنده نبوده است و از ابتدای تاسیس اتاق اصناف کشور در دوره سید محمد خاتمی این موضوع را مطرح کرده بودم و حال که دوباره به اتاق بازگشته‌ام تلاش دارم در زمینه ساماندهی اقدامات اساسی را انجام دهم.

رییس اتاق اصناف کشور گفت: برای رسیدن به هدف اصلی براساس اولویت درحال حرکت هستیم.

علی فاضلی، درگفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت اصناف، گفت: قصد ندارم فعالیت‌های دیگران را زیر سئوال ببرم اما باید بگویم طی سالهای گذشته اصناف از هدف اصلی خود فاصله گرفته است و براساس این مهم تلاش شده است تا برنامه ریزی‌های لازم در دستورکار قرار گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون کار‌شناسان اقتصادی که در خصوص اصناف مطالعاتی داشته‌اند و آنان در زمینه برنامه ریزی با ما همکاری دارند و ما امیدواریم با کمک آنان هرچه سریع‌تر چالش‌های موجود و بر سر راه اصناف را با استفاده از مباحثعلمی از سر راه برداریم.

رییس اتاق اصناف کشور همچنین به موضوع ساماندهی اصناف اشاره کرد و در این خصوص اظهارداشت: ساماندهی اصناف حرف امروز بنده نبوده است و از ابتدای تاسیس اتاق اصناف کشور در دوره سید محمد خاتمی این موضوع را مطرح کرده بودم و حال که دوباره به اتاق بازگشته‌ام تلاش دارم در زمینه ساماندهی اقدامات اساسی را انجام دهم.

وی حرکت درچارچوب قانون را یکی از اولویت‌های خود در اتاق اعلام کرد و در این زمینه نیز گفت: هر زمان که قانون در کشور به درستی به اجرا درآمده است ما توانسته‌ایم به نتیجه مطلوب دست یابیم و براین اساس باید بگویم که تمامی فعالیت‌هایی که قرار است در اتاق انجام شود و همچنین درحال انجام است براساس قانون بوده و خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز