خبرگزاری کار ایران

قیمت اوراق تسهیلات مسکن کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۷۹

۴۰ میلیون اوراق به ارزش ۵۶۰.۴ میلیارد ریال در ۱۶هزار و ۸۱۳ نوبت در روزجاری در بازارهای فرابورس به نام سهامداران جدید ثبت شد و شاخص فرابورس ۰.۷۲ درصد رشد ۵.۷۳ واحد صعود کرد و به ۸۰۰.۵۶ واحد رسید.

بازار امتیاز تسهیلات مسکن در روزجاری با کاهش اندک قیمت روبرو شد و نرخ هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن اردیبهشت ۹۲ به ۹۳۷ هزار و ۷۸۷ ریال رسید.

به گزارش ایلنا، ۴۰ میلیون اوراق به ارزش ۵۶۰.۴ میلیارد ریال در ۱۶هزار و ۸۱۳ نوبت در روزجاری در بازارهای فرابورس به نام سهامداران جدید ثبت شد و شاخص فرابورس ۰.۷۲ درصد رشد ۵.۷۳ واحد صعود کرد و به ۸۰۰.۵۶ واحد رسید.
در این میان همچون روز گذشته، معامله ۳.۵ میلیون سهم سرمایه‌گذاری مسکن تهران بیشترین حجم معاملات را داشت. از سوی دیگر سرمایه گذاری اقتصاد نوین، صنعتی مینو و بیمه نوین کمترین حجم معاملات را از آن خود کرد.
افزون بر این؛ در بازار اوراق با درآمد ثابت، بیشترین حجم معاملات به مبادله ۱۴۵ هزار و ۵۳۰ ورقه اوراق اجاره رایتل اختصاص داشت.
همچنین در بازار ETF، خرید و فروش ۵۲ هزار و ۲۴۴ واحد صندوق سرمایه گذاری اطلس از بیشترین حجم معاملات برخوردار بود.
این گزارش می‌افزاید: بازار امتیاز تسهیلات مسکن نیز در روزجاری با کاهش اندک قیمت روبرو شد و نرخ هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن اردیبهشت ۹۲ به ۹۳۷ هزار و ۷۸۷ ریال رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز