خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی مرغداران مرغ گوشتی کشور:

مرغ گران می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۸۴

هر کیلو مرغ زنده در حال حاضر ۴ هزار و ۳۰۰ تومان است و مرغ کشتارگاه نیز بین ۶ تا ۶ هزار و ۲۰۰ تومان است.

رئیس انجمن صنفی مرغداران مرغ گوشتی کشور از افزایش نرخ مرغ خبر داد.

محمد یوسفی، رئیس انجمن صنفی مرغداران مرغ گوشتی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه قرار بود روز گذشته قیمت‌های جدید مرغ اعلام شود، افزود: بر اساس بررسی‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار و با توجه به اعتراضات مرغ‌داران مقرر شد بهای مرغ افزایش پیدا کند.

وی افزود: نرخی که از سوی انجمن درخواست شده هر کیلوگرم ۷ هزار و ۵۰۰ تومان است زیرا قیمت‌های کنونی بسیار پایین است.

یوسفی ادامه داد: هر کیلو مرغ زنده در حال حاضر ۴ هزار و ۳۰۰ تومان است و مرغ کشتارگاه نیز بین ۶ تا ۶ هزار و ۲۰۰ تومان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مردم قدرت خرید خواهند داشت، گفت: این موضوع بسیار مهم است اما هزینه‌های مرغدار و قیمت تمام شده به حدی است که سود حداقلی نصیب تولیدکننده می‌شود. از سوی دیگر دولت می‌توانست با ارائه یارانه به تولیدکنندگان از این افزایش قیمت جلوگیری کند.

یوسفی افزود: هم اکنون بهای هر عدد جوجه به ۶۰۰ تومان کاهش یافته این در حالی است که تا چند ماه پیش هر عدد جوجه ۲۱۰۰ تومان بود و این می‌تواند یک زنگ خطر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز