خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد:

بخش تعاون یکی از ساختارها برای توسعه کارآفرینی در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۷۹

کار آفرینان موتور محرکه جامعه برای ترقی و پیشرفت هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: عدم خلاقیت و نو آوری در این عرصه به ضرر تعاون تمام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، احمد غریوی، درجلسه نشست هم‌اندیشی بررسی راهکارهای تحقق سهم ۲۵ درصد بخش تعاون در اقتصاد کشور در برنامه ششم توسعه اظهار کرد: کار آفرینی یکی از موضوعات مورد توجه در جهان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سه دهه گذشته توجه به کار آفرینی رونق بیشتری داشته است، افزود: برای فائق آمدن به مشکلات توسعه باید کارآفرینی مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه توسعه فرهنگ کارآفرینی مورد توجه جدی قرار گرفته است، ادامه داد: ارائه آموزش‌های مورد نیاز در حوزه کار آفرینی مورد توجه کشورهای مختلف بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان شناسایی ساختار‌ها و راهکارهای موثر بر تقویت کار آفرینی را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از ساختارهای مهم و مناسب برای توسعه کار آفرینی توجه به بخش تعاون محسوب می‌شود.

غریوی با بیان اینکه توسعه همه جانبه بدون توجه به بخش تعاون محقق نمی‌شود، تصریح کرد: کار آفرینان موتور محرکه جامعه برای ترقی و پیشرفت هستند.

وی با بیان اینکه شکوفایی کشور نیازمند حمایت از کار آفرینان است، ادامه داد: کار آفرینان بخش تعاون سهم بیشتری در توسعه و شکوفایی دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید سیاستگذاری و هدایت بخش تعاون می‌تواند زمینه توسعه را فراهم کند، افزود: دخالت در این حوزه نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تعاون را اهرم مناسب برای توسعه عنوان کرد و گفت: توسعه این بخش می‌تواند شرایط عادلانه را در جامعه به وجود آورد.

غریوی در پایان این نشست هم اندیشی با بیان اینکه نقش تعاونی‌ها در اقتصاد ملی واقعیتی انکار ناپذیر است، ادامه داد: عدم خلاقیت و نو آوری در این عرصه به ضرر تعاون تمام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز