خبرگزاری کار ایران

دبیراجرائی سیزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران خبر داد؛

هدف از این کنگره افزایش نقش کشاورزی در تولید ناخالص داخلی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۹۲

در این کنگره متخصصانی از کشورهای هند، پاکستان، ژاپن، مالزی، انگلستان، استرالیا، آذربایجان و آمریکا حضور دارند.

دبیر اجرایی اولین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات تصریح کرد: در این کنگره متخصصانی از کشورهای هند، پاکستان، ژاپن، مالزی، انگلستان، استرالیا، آذربایجان و آمریکا حضور دارند برگزاری این کنگره حدود ۱۷۰ میلیون تومان هزینه داشته که بخش عمده‌ هزینه‌های آن توسط بخش خصوصی تامین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکترنیراعظم خوش خلق سیما دبیراجرائی اولین کنگره بین المللی و سیزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران در نشست خبری که در سالن همایش‌های موسسه تحقیقات اصلاح نباتات برگزار شد، گفت: این همایش برای اولین بار توانسته است که بخش خصوصی را در کنار خود داشته باشد و بیشتر حمایت دهندگان این همایش را بخش خصوصی تشکیل می‌دهد.


وی اصلی ترین بهره‌ور این کنگره را وزارت جهاد کشاورزی دانست واظهار داشت: در هشت سال گذشته گویا وزارت جهاد کشاورزی با کنگره و همایش قهر بود و هیچ گونه حمایتی از این همایش نمی‌کرد ولی امسال وزارتخانه جهاد کشاورزی با انجمن مجدد ارتباط برقرار کرده و اکثر هم‌اندیشی‌های این کنگره بر عهده مسئولان رده بالای وزرات جهاد کشاورزی بوده است.


خوش خلق سیما با اشاره به اهداف کنگره، تصریح کرد: قصد داریم نقش کشاورزی را در تولید ناخالص ملی افزایش دهیم و با مباحثارائه شده دراین کنگره می‌خواهیم نقش کشاورزی را در مباحثملی پررنگ کنیم.


دبیر اجرایی اولین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات، تصریح کرد: در این کنگره متخصصانی از کشورهای هند، پاکستان، ژاپن، مالزی، انگلستان، استرالیا، آذربایجان و آمریکا حضور دارند برگزاری این کنگره حدود ۱۷۰ میلیون تومان هزینه داشته که بخش عمده‌ هزینه‌های آن توسط بخش خصوصی تامین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز