خبرگزاری کار ایران

عضو پیشین هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با ایلنا:

دولت روسیه متقاضی خرید میوه از ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۹۴

به دلیل ممنوع شدن واردات میوه و مواد غذایی از اروپا توسط پوتین، دولت روسیه متقاضی خرید میوه و صیفی جات از ایران است.

عضو پیشین هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، گفت: به دلیل ممنوع شدن واردات میوه و مواد غذایی از اروپا توسط پوتین، دولت روسیه متقاضی خرید میوه و صیفی جات از ایران است.

عباس وطن پرور، عضو پیشین هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به دلیل ممنوع شدن واردات میوه و مواد غذایی از اروپا توسط پوتین، دولت روسیه متقاضی خرید میوه و صیفی جات از ایران شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت صادرات میوه به روسیه آیا نرخ آن در داخل افزایش می یابد یا خیر؟، افزود: در صورتی که برنامه ریزی درستی صورت گیرد و محصولات باغی و صیفی جاتی که بر روی زمین و یا درخت باقی مانده اند به خوبی مدیریت شوند شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز زمان آن فرا رسیده تا وزارت جهاد کشاورزی به همراه وزارت صنعت، معدن و تجارت سیستم ناهماهنگ توزیع را اصلاح کند و در صورتی که این مهم انجام شود نه تنها به کشاورز کمک خواهد شد بلکه بر روی قیمت ها نیز تاثیر گذار خواهد بود.

این عضو پیشین هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی درست و اهمیت به منافع ملی می توان دست صادرکنندگان فرصت طلب را نیز کوتاه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز