خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

ایران آماده صادرات گوشت مرغ است / فقط دلالان از تولیدات کشاورزی سود می‌برند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۳۰

صادرات محصولات کشاورزی به برزیل بسیار کم بوده است؛ اما صادرات محصولات برزیل به ایران در حدود نیم میلیارد دلار بوده است. متاسفانه در سال‌های گذشته ایران از صادرات به برزیل محروم مانده بود و امیدواریم از این پس صادرات و واردات تسهیل یابد.

وزیر جهاد کشاورزی، گفت: بحثسرمایه گزاری و تولید در ایران توسط سرمایه گزاران برزیل و صدور محصولات کشاورزی تولید شده به کشورهای منطقه بحثی مهم و اساسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود حجتی در حاشیه ملاقات با وزرای ایران و برزیل، در جمع خبرنگاران گفت: درزمینه تولید گوشت مرغ، علاوه بر اینکه به اندازه نیاز کشور مرغ تولید می‌شود زمینه صادرات این محصول را بیش از پیش فراهم خواهیم کرد.

محمود حجتی در رابطه با میزان صادرات ایران به برزیل اظهار کرد: صادرات محصولات کشاورزی به برزیل بسیار کم بوده است؛ اما صادرات محصولات برزیل به ایران در حدود نیم میلیارد دلار بوده است. متاسفانه در سال‌های گذشته ایران از صادرات به برزیل محروم مانده بود و امیدواریم زین پس صادرات و واردات تسهیل یابد.

وزیر جهاد کشاورزی در آخر با تاکید بر اینکه کشاورزان در ایران کمترین سود را از تولید محصولات می‌برند، افزود: متاسفانه در کشور ما کشاورزان با کمترین امکانات اقدام به تولید می‌کنند؛ اما مسئله این است که تنها دلالان و واسطه گران از تولید آن‌ها سود می‌برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز