خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سایپا کاشان؛

شرکت سایپا کاشان ابتدای سال ۹۵ دو نوع خودرو جدید وارد بازار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۴۲

مدیرعامل شرکت سایپا کاشان از تولید دو نوع خودرو جدید طراحی شده شاسی بلند و صندوق دار(cs۳۵ و eado) و رود آن به بازار از ابتدای سال ۹۵ با همکاری شرکت خودرو ساز چینی درسایپا کاشان خبرداد.

مدیرعامل شرکت سایپا کاشان از تولید دو نوع خودرو جدید طراحی شده شاسی بلند و صندوق دار(cs۳۵ و eado) ورودآن به بازار از ابتدای سال ۹۵ با همکاری شرکت خودرو ساز چینی درسایپا کاشان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، «محمد رضاشیخ عطار»، مدیر عامل شرکت سایپا کاشان، ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان در محل این شرکت برگزارشده بود، ضمن تبریک روز خبرنگار آن هم با دو هفته تاخیر، خطاب به خبرنگاران گفت: امیدوارم طی بازدیدی که از شرکت سایپا کاشان دارید بتوانید به اولویت‌ها و نقشی که صنعت خودرو در بهبود کسب و کار و اشتغال دارد با دقت و مهارت کامل به آن بپردازید.

وی حرفه خبرنگاری را از کارخانه ساختن خیلی سخت‌تر دانست و گفت: میل به دانستن و نقش خبرنگاران در بهبود کسب و کار بسیار مهم است.

مدیر عامل شرکت سایپا کاشان نتایج سرمایه گذاری شرکت سایپا در شهرستان کاشان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با گذشت چندین سال از ایجاد کارخانه سایپا در کاشان با توجه به اینکه ظرفیت تولید سالانه این شرکت ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو می‌باشد در حال حاضر بالغ بر ۱۳۵ هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه پرسنل شرکت سایپا کاشان با استفاده از نیروهای جوان منطقه کاشان که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند با همکاری متخصین سایپا تهران تامین شده است، گفت: به دلیل اینکه در حال حاضر شرکت سایپا کاشان در تامین نیروی انسانی هیچگونه محدودیتی ندارد، توانسته جایگاه شایسته‌ای را در صنعت خودرو سازی کشور بدست آورد.

شیخ عطار مشارکت و همدلی را مهم‌ترین اولویت کاری این شرکت دانست و گفت: علیرغم اینکه کشورمان سال گذشته در شرایط سخت تحریم قرار داشت با تمهیداتی که بکار بردیم هیچ گونه تعدیل نیرو و عقب افتادگی حقوق پرسنل را در این شرکت نداشتیم و توانستم شرایط تحریم را با موفقیت سپری کنیم.

وی بر حضور جدی قطعه سازان به دلیل بالا بودن حامل‌های انرژی و هزینه بالای حمل و نقل درجوار کارخانه سایپا کاشان با توجه به پتانسیل‌های فراوانی که شهرستان کاشان در این زمینه دارد تاکید کرد و گفت: شرکت سایپا کاشان این آمادگی را دارد تا با همکاری مسئولین و حمایت مردم شهرستان کاشان با جذب سرمایه گذاران حضور قطعه سازان را در این منطقه فراهم کند.

وی نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان کاشان در دادن امید و اطمینان به صنعتگران و مردم را بسیار مهم دانست و گفت: نقش خبرنگاران در بیان واقعیت‌ها و انعکاس اخبار تولیدات صنعت خودرو سازی در منطقه کاشان موجب روان‌تر شدن کسب و کار می‌شود.

مدیرعامل شرکت سایپا کاشان رضایتمندی مشتری در بالا بردن کیفیت و ارزان قمیت بودن خودرو را از دیگر اهداف شرکت سایپا کاشان عنوان کرد و گفت: تمام سعی ما بر این است که در شرایط سخت اقتصادی خودروی بدون عیب تولید کنیم که تمام خانواد‌ها درسفر به آن اطمینان پیدا کنند.

وی از تولید دو نوع خودرو جدید طراحی شده شاسی بلند و صندوق دار(cs۳۵ و eado) و ورود آن به بازار از ابتدای سال ۹۵ با همکاری شرکت چینی در سایپا کاشان خبرداد و گفت: با تولید این دو نوع خودرو جدید و تغییر از نظر ظاهری و تجهیزات داخلی در خودرو تیبا شرکت سایپا کاشان توانسته ظرف ۵ سال فعالیتش تعداد ۵ نوع خودرو را تولید و وارد بازار کند.

شیخ عطار با اشاره به اینکه صنعت خودروسازی در کاشان موجب توسعه صنایع جنبی در این شهرستان شده است، گفت: انتظار داریم سالهای آینده شاهد این باشیم که جلو منزل هرکاشانی و اصفهانی درسطح استان اصفهان یک خودرو تیبا پارک شده باشد.

اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان پس از پایان نشست خبری از قسمتهای مختلف تولید و مونتازخودرو تیبا و پراید ۱۱۱ سایپا کاشان بازدید نمودند و در جریان روند تولید این خودرو‌ها قرار گرفتند.

در پایان این بازدید دو ساعته که با حضور محمدرضا شیخ عطار؛ مدیرعامل، فریبرز شهباز؛ قائم مقام و فرشید الوند؛ معاون اداری و توسعه منابع انسانی شرکت سایپا کاشان برگزارشد، مدیرعامل شرکت سایپا کاشان با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان کاشان تجلیل به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز