خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات پس از فروش ایساکو خبر داد:

رشد ۸۶ درصدی نمایندگی‌های رتبه یک ایران‌خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۷۲۳

ایلنا: معاون خدمات پس از فروش ایساکو، جزئیات کسب مجدد «رتبه اول» خدمات پس از فروش در بین شرکت‌های خودرویی را تشریح کرد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو، جزئیات کسب مجدد «رتبه اول» خدمات پس از فروش در بین شرکت‌های خودرویی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، شهریار سلطانی، ضمن اعلام این خبر گفت: مهم‌ترین هدف شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، ارائه بهترین خدمات به دارندگان محصولات ایران‌خودرو است و نتایج حاصل از ارزیابی جدید نشان می‌دهد که ایساکو بیش از پیش به این هدف نزدیک شده است.

وی افزود: به دلیل گستردگی شبکه خدمات ایران‌خودرو در سراسر کشور، ممکن است میزان مشکلات مطرح شده در حوزه خدمات زیاد به نظر برسد، اما در مقایسه با تعداد کمتر نمایندگی‌های خدماتی برخی دیگر از شرکت‌ها ارائه دهنده خدمات، این میزان بسیار کمتر است.

سلطانی در ادامه از افزایش تعداد نمایندگی‌های رتبه یک ایساکو خبر داد و تصریح کرد: در شرایطی که در سال گذشته ۲۳۶ نمایندگی خدمات پس از فروش رتبه یک داشتیم، امسال این عدد به ۴۴۰ نمایندگی رتبه یک افزایش یافته است.

او با اشاره به وجود بیش از ۸۰۰ نمایندگی ایران‌خودرو در سطح کشور افزود: با توجه به افزایش تعداد نمایندگی‌های رتبه یک به ۴۴۰ نمایندگی، تعداد نمایندگی های رتبه ۲ به ۲۷۷ نمایندگی رسید، در حالی که نمایندگی‌های رتبه ۳ به کمتر از انگشتان یک دست تقلیل یافت و طبق ارزیابی، هیچ نماینده رتبه چهاری در مجموع نمایندگی‌های این شرکت وجود ندارد.

سلطانی تصریح کرد: مجموعه این آمار نشان دهنده آن است که نمایندگی‌های رتبه یک ایساکو از دیدگاه وزارت صنعت، ۸۶درصد رشد یافته است.

وی در پایان گفت: در این ارزیابی به ترتیب شرکت‌های پارس‌خودرو، اطلس‌خودرو، سایپا، زامیاد، آسان‌موتور و مزدا پس از ابساکو، به جایگاه‌های بعدی تکیه زدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز