خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به رییس‌جمهوری مطرح شد؛

حمایت جمعی از ایثارگران از رییس سازمان توسعه تجارت

کد خبر : ۱۹۸۷۶۹

ایثارگران در این نامه، ضمن تأکید بر تداوم مسیر شهدا و ایثارگران اسلامی از طریق اطاعت از قوانین و مقررات و رعایت حقوق دیگران افزودند: هرگونه رفتاری را که باعثتضعیف مدیریت سازمان و پرسنل خدوم آن شود، خلاف مصالح نظام، منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید می‌دانیم.

جمعی از جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی شاغل در سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای خطاب به دکتر روحانی، رییس‌جمهوری اسلامی ایران، حمایت خود را از رییس سازمان توسعه تجارت اعلام کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، در بخشی از این نامه آمده است: اینجانبان جمعی از اعضای خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در سازمان توسعه تجارت ایران، در راستای همراهی با دولت یازدهم و افراد زیرمجموعه‌ این دولت، صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای والامقام را رسالت کنونی خود می‌دانیم و بر تداوم مکتب ایثار و شهادت از طریق قانون‌پذیری و قانون‌مداری تاکید می‌‌کنیم چراکه «ایثار» جز از گذرگاه از خودگذشتگی، تسلیم در برابر قانون و احترام به حقوق دیگران معنا نمی‌شود.

با روی‌کار آمدن دولت «تدبیروامید» که دولتمردانش با تکیه بر رویه اعتدال، الگوی ماندگار شهدا و ایثارگران را در پیش گرفته‌اند و توسعه و پیشرفت نظام اسلامی را با استراتژی‌ اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات غیرنفتی دغدغه اصلی خود قرار داده‌اند، سازمان توسعه تجارت ایران نیز از این قافله بازنمانده و قدم در همین مسیر گذاشته است.

آقای «ولی‌الله افخمی‌راد» که فردی آزموده، توانمند و ارزشی است، در مقام رییس سازمان توسعه تجارت، پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه صادرات غیرنفتی را سرلوحه امور قرار داده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی از هیچ کوششی برای اعتلای اقتصاد و فرهنگ مضایقه نکرده‌اند. به یمن مدیریت ایشان در سازمان توسعه تجارت و همراهی با سیاست‌های دولت یازدهم و اتخاذ رویه قانون‌مداری‌‌، اعتدال‌گرایی، احترام به ارزش‌ها و اصلاح ساختارها، رشد و پویایی در بدنه مدیریت و کارشناسی سازمان ایجاد شده و امید و اعتماد به نفس به این سازمان بازگشته است.

ما ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس بر این باور استواریم که با اطاعت از قوانین و مقررات، رعایت حقوق دیگران، هم‌آوایی با یکدیگر و حفظ اتحاد عمومی است که می‌توان مسیر شهدا و ایثارگران اسلامی را ادامه داد و مدعی ایثارگری شد.

در پایان ضمن حمایت قاطع از رییس‌کل سازمان توسعه تجارت، از خدای منان برای ایشان سعه صدر و توفیقات روزافزون خواستاریم و هرگونه رفتار ناشایستی را که باعثتضعیف مدیریت سازمان و پرسنل خدوم آن گردد، خلاف مصالح نظام، منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید می‌دانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز