خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

یکی از برنامه های مهم دولت حمایت از صنعتگران و حل مشکلات صنعت است

کد خبر : ۱۹۹۴۸۲

یکی از برنامه های مهم دولت یازدهم حمایت از صنعتگران و حل مشکلات صنعت است.

معاون وزیر صنعت تصریح کرد: رفع مشکلات اقتصادی وابسته به افزایش تولید در سطح کشور است و دولت در این زمینه به صورت جدی وارد میدان شده است.

به گزارش ایلنا، سید محمدعلی سیدابریشمی در مراسم افتتاح دو طرح صنعتی در شهرک شکوهیه قم با تاکید بر حل مشکلات صنعتگران در کشور گفت: یکی از برنامه های مهم دولت یازدهم حمایت از صنعتگران و حل مشکلات صنعت است.

معاون وزیر صنعت تصریح کرد: در جهت حمایت از صنعتگران یکی از برنامه‌های دولت احیای ۲۰۰ هزار شغل است که در این راستا ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به لایحه صنعت در حمایت از صنعتگران از سوی دولت خاطرنشان کرد: این لایحه بخش قابل توجهی از مشکلات صنعت را در طول دو سال حل خواهد کرد.

ابریشمی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از واحدهای صنعتی با مشکلات نقدینگی مواجه هستند که در جهت حل این مشکل لازم است جلساتی مشترک با صنعتگران برگزار شود.

وی درباره دیگر مشکلات صنعت گفت: صنعتگران علاوه بر مشکلات نقدینگی با مسائل دیگری همچون مالیات و بیمه تامین اجتماعی مواجه هستند که در لایحه حمایت از تولید این مسائل نیز مورد توجه قرار گرفته است.

معاون وزیر صنعت حل مشکلات سرمایه گذاری را یکی از راهکارهای مهم در توسعه اقتصادی برشمرد و افزود: این مشکلات تا حدود زیادی حل شده است تا بتوانیم به ثبات اقتصادی دست پیدا کنیم البته سرمایه گذاران و صنعتگران با برنامه های اقتصادی اطمینان خاطر می یابند که دولت همراه آنها در جهت حل مشکلات تلاش می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز