خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی:

بزودی بندر خشک شرق کشور راه اندازی می شود

کد خبر : ۱۹۹۷۸۵

در مرحله دوم که بزودی آغاز خواهد شد با استفاده از امکانات و تجارب شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه اندازی بندر خشک در منطقه شهید مطهری مشهد مقدس خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی از افتتاح دفتر خدمات نمایندگی کشتیرانی همزمان با هفته دولت در مشهد مقدس خبر داد.
به گزارش ایلنا، کاپیتان منصور اسلامی، با بیان این مطلب به اهمیت حضور نماینده شرکت کشتیرانی درقطبهای اقتصادی و تجاری کشور اشاره کرد و گفت: افتتاح این دفتر درراستای بهینه سازی روند تجاری فعالان اقتصادی و بکارگیری روشهای حمل و نقل چند وجهی انجام شده است و کاهش هزینه های تمام شده حمل و رضایتمندی و تسهیل بیشتر تجار در شرق کشور را در پی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این طرح در دو مرحله انجام می شود اظهار داشت: در مرحله اول که هم اکنون با فعالیت رسمی دفتر خدمات نمایندگی کشتیرانی در مشهد آغاز شده است علاوه بر ارائه خدمات کیفی نمایندگی از جمله بخشهای خدمات مشتری و اسنادی به صاحبان کالا که تا قبل از افتتاح دفترناچار به مراجعه به دفتر مرکزی ویا دفاتر در بنادر جنوبی بودند درصدد آشنا سازی بیشترفعالین اقتصادی و تجار محلی با امکانات بالقوه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستیم تا انشاالله با استعانت از الطاف ثامن الحجج وکمک کلیه دست اندرکاران و ذینفعان استانی بتوانیم قدمهای موثری در راستای اعتلای استان خراسان رضوی و کشور عزیزمان برداریم.
مدیرعامل شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی ادامه داد: در مرحله دوم که بزودی آغاز خواهد شد با استفاده از امکانات و تجارب شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه اندازی بندر خشک در منطقه شهید مطهری مشهد مقدس خواهیم کرد.
کاپیتان اسلامی تاکید کرد: با راه اندازی بندرخشک مذکور امکان بازاریابی در محل، ارائه خدمات به صادرکنندگان در مبدا، تحویل محمولات به واردکنندگان در مقصد و تسهیل در امور دست اندرکاران محمولات ترانزیتی در این منطقه انجام خواهد شد.
وی افزود: با این اقدام می توانیم ضمن کاهش هزینه های تمام شده و سرعت حمل بالاتر محمولات، شاهد افزایش سهم ایران در ترانزیت باشیم.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز