خبرگزاری کار ایران

جایزه طرح اصالت قطعه سایپا یدک به مشتری اهداء شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۴۲۳

جایزه طرح اصالت قطعات یدکی سایپا با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سایپایدک به مشتری برنده تحویل داده شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم تحویل خودرو  تیبا 2 که در دفتر مرکزی سایپایدک برگزار شد، آقای علیشاه موثق خودرو و مدارک آن را رسما از  مهندس وحیدزاده مدیرعامل سایپایدک دریافت کرد.

این مشتری وفادار سایپا که در ارومیه زندگی می‌کند، پس از دریافت جایزه ضمن ابراز خوشحالی از اینکه در طرح تشخیص اصالت قطعات یدکی سایپا شرکت کرده است، گفت: وقتی که بارکد روی جعبه قطعات را پیامک می زدم، فکر نمی‌کردم که این جایزه به کسی تعلق بگیرد و یا من برنده آن باشم، اما امروز این امر محقق شد و با خوش قولی شرکت سایپایدک، تشریفات اداری صدور سند و پلاک در کمترین زمان ممکن انجام و این خودرو به من تحویل داده شد.

وی که درارومیه به شغل مکانیکی مشغول است، درباره مزیت‌های استفاده از قطعات اصلی سایپا گفت: قطعا اگر کسی از قطعات اصلی استفاده کند، از سایر ضررهای احتمالی که ممکن است به خودرو وارد شود جلوگیری می‌کند.

موثق درباره احساس خودش از برنده شدن در این قرعه‌کشی گفت: هم من و هم خانواده‌ام خیلی خوشحال هستیم و خانواده ام بی صبرانه منتظر بازگشت من به ارومیه هستند.

گفتنی است مراسم اولین دوره قرعه‌کشی طرح تشخیص اصالت قطعه در اردیبهشت ماه با حضور مدیران ارشد گروه سایپا ، نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان مجلس، مشتریان و جمعی از نمایندگی‌های سایپا برگزار شد.

همچنین به اطلاع می رساند، مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توانند برای تشخیص اصالت قطعات یدکی با ارسال شماره بارکد روی بسته‌بندی به شماره 50001813 ضمن اطمینان از اصالت قطعه، در مراحل بعدی قرعه‌کشی این طرح شرکت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز