خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مدیرعامل رنا:

افزایش سطح کیفیت خدمات در سرلوحه کار نمایندگی‌ها قرار دارد

مبنای توسعه، کیفیت خدمات دهی نمایندگی ها است.

ایلنا: عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در حوزه خدمات پس از فروش رنا در خصوص سیاست‌گذاری توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل گفت: مبنای توسعه، کیفیت خدمات دهی نمایندگی ها است.

به گزارش ایلنا، مهندس مهدی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در حوزه خدمات پس از فروش رنا در سال های گذشته شرکت‌های خدمات پس از فروش، علاقه زیادی به حضور تابلوهای خود در سطح کشور داشتند که البته روش امتیاز دهی شرکت‌های ارزیاب وزارت صنایع نیز به این خواسته دامن می‌زد. ولی هم اکنون همه به این نتیجه رسیده‌اند که مشتری،  از نمایندگانی خدمت می‌گیرد که به کیفیت اهمیت می‌دهند و به دنبال جلب رضایت مشتری هستند و در شرکت رنا نیز این اساس رعایت می‌شود یعنی اعطای محدود نمایندگی و حفظ و مراقبت از نمایندگان کیفی و کاهش نمایندگانی که رغبتی به ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان ندارند در دستور کار است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مواردی که مورد تاکید مدیرعامل گروه سایپا قرار دارد، تکریم مشتری در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش است،گفت: مشتری مداری، جلب رضایت مشتریان، جذب و نگهداشت آنها و افزایش میزان وفاداری و رضایت‌ مشتری از اهداف اصلی این شرکت است.

قائم مقام مدیرعامل رنا افزود: با توجه به اینکه در کلیه سازمان ها و شرکت های خدماتی رمز موفقیت جلب رضایت مشتری، ارایه خدمات با کیفیت و زمان مطلوب است، به این منظور افزایش سطح کیفیت خدمات در سرلوحه کار نمایندگی های رنا قرار دارد و برنامه‌ریزی‌هایی برای کنترل آن وجود دارد و بر همین اساس افزایش مهارت های فنی پرسنل نمایندگی ها و شبکه  خدمات پس از فروش، افزایش و کسب سهم عمده بازار قطعات یدکی و همچنین بازار خدمات در سطح کشور، با برنامه هایی از قبیل کاهش زمان و توقف خودرو در نمایندگی های مجاز، دسترسی فراگیر مشتریان به شبکه خدماتی، دسترسی به خدمات و قطعات ارزان و با کیفیت، رفتار محترمانه و در خور مشتری از سوی پرسنل نمایندگی ها و به صفر رساندن دوباره کاری در تعمیرات و... از اهم برنامه های این شرکت برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان می‌باشد که برای هرکدام شاخص گذاری شده و به صورت متناوب در حال پایش است.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از مواردی که همواره مورد انتقاد نمایندگی ها قرار می‌گیرد اختلاف قیمت قطعات شرکت با بازار است که موجب از دست دادن بازار می‌شود، افزود: تصمیم داریم با کسب سهم بازار بیشتر و حاشیه سود کمتر، قطعات با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان محصولات سایپادیزل قرار گیرد و باید با توسعه سهم بازار ضمن حفظ جایگاهمان، به رشد و ارتقای رضایت مندی مشتریان بیش از گذشته بها داد، لذا بازنگری اصولی مکانیزم قیمت گذاری در دستورکار قرار دارد.

 

کد خبر : ۳۴۱۴۵۶