خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:

سایپایدک خلأ خدمات تخصصی را پر کرده است

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۴۹۶

راه‌اندازی مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک توسط سایپایدک خلأ ناشی از ارائه خدمات تخصصی را تا حدودی برطرف کرده است.

  ایلنا: معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: راه‌اندازی مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک توسط سایپایدک خلأ ناشی از ارائه خدمات تخصصی را تا حدودی برطرف کرده است.

به گزارش ایلنا، سعید تاجیک در گفت‌وگویی با اشاره به تغییر ذائقه مردم در استفاده از خودرو و رویکرد آنها به سمت استفاده از خودروهای دنده اتوماتیک، اظهار داشت: استقبال مردم از خودروهای جدید به این معناست که سلیقه آنها در استفاده از خودرو و نوع آن در حال تغییر است به همین منظور ارائه خودروهای جدید از سوی خودروسازان به ویژه خودروهایی با گیربکس اتوماتیک مورد توجه مردم واقع شده است. با توجه به این نکته و اینکه ذائقه مشتریان به سمت استفاده از خودروهای اتوماتیک در حال تغییر است، ایجاد مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتومات اجتناب ناپذیر بود.

وی ادامه داد: ارائه خدمات تخصصی در شرکت‌های بزرگ خودروسازی دنیا بسیار مرسوم است چون همه مشتریان برای معایب خاص مراجعه نمی‌کنند. از سوی دیگر فراگیر شدن تعمیرات تخصصی خاص از جمله تعمیر موتور یا گیربکس در یک شبکه بزرگ به صرفه و اقتصادی نیست. به همین منظور در دنیا یکسری تعمیرگاه های خاص را برای ارائه خدمات خاص انتخاب می‌کنند که این مراکز، بقیه شبکه را پشتیبانی می‌کند. تاکنون این رویه در ایران کمتر دیده شده و به همین دلیل مشتری توقع دارد با مراجعه به نمایندگی همه نوع خدمات را دریافت کند.

تاجیک تاکید کرد: اقدام سایپا یدک در راه ‌اندازی مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک و تعمیرگاه های تخصصی، خلأ ناشی از ارائه خدمات تخصصی در ایران را تاحدودی برطرف کرده است. در واقع این اقدام، نوعی  اطمینان خاطر برای مصرف کننده ایجاد می‌کند.

معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارائه خدمات تخصصی را در افزایش رضایت مشتریان تاثیرگذار دانست و افزود: در ارزیابی‌های شرکت بازرسی، وجود چنین مراکزی که در نهایت به رضایت مشتری منجر می‌شود یک امتیاز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر درآمد شرکت‌های بزرگ خودروساز در دنیا از محل خدمات پس از فروش تامین می‌شود، ادامه داد: در ایران خودروسازان بزرگ ما به صورت مولتی برند کار می‌کنند که در این شرایط ایجاد تعمیرگاه های تخصصی یک مزیت به شمار می‌رود. لذا در بازنگری‌های بعدی دستورالعمل ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش، ارائه خدمات تخصصی را حتما مد نظر قرار خواهیم داد چراکه رضایت مشتری برای ما یک اصل اساسی و مهم در رتبه‌بندی شرکت‌های خدمات پس از فروش است.

تاجیک در ادامه به شرایط صنعت خودروسازی پس از لغو تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: با لغو تحریم‌ها پس از اجرای برجام، خودروهای جدید وارد بازار خواهند شد و تاکید ما بر این است که قبل از ورود و یا تولید خودروهای جدید، باید زمینه‌ها و الزامات ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای جدید فراهم شود تا مشتریان در دریافت خدمات دچار سردرگمی نشوند.

معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کاهش هزینه‌های تعمیرات خودرو را یکی دیگر از مزایای راه‌اندازی مراکز تخصصی خدمات برشمرد و تاکید کرد: تعمیر گیربکس قطعات نسبت به تعویض آن هزینه کمتری را به مشتری تحمیل می‌کند و در کل نیاز به واردات گیربکس را کاهش می‌دهد و به صرفه‌جویی ارزی منجر خواهد شد. لذا راه‌ اندازی مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک سایپایدک گام مهمی در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتری و درآمدهای ارزی کشور است.

وی ادامه داد: سایر شرکت‌های خدمات پس از فروش می‌توانند از اقدام سایپایدک در راه‌اندازی مراکز تخصصی خدمات از جمله گیربکس اتوماتیک الگوبرداری کنند و نسبت به بالابردن کیفیت خدمات خود اقدام نمایند. این در حالی است که شرکت‌های خدمات پس از فروش ملزم به رعایت حقوق مشتریان هستند و باید نیازهای آنان را به بهترین شکل پاسخ دهند.

تاجیک تاکید کرد: ارائه خدمات تخصصی می‌تواند اقبال مردم به استفاده از تولیدات داخلی را بیشتر کند و به صنعت خودروسازی رونق بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز