خبرگزاری کار ایران

فروش ویژه کشنده فوتون در شرکت لیزینگ ایران خودرو

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۵۵۴

شرکت لیزینگ ایران خودرو کشنده فوتون را با تسهیلات ویژه ای در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

ایمان فرجام نیا مدیرعامل شرکت لیزینگ ایران خودرو، ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور ارایه تسهیلات به متقاضیان خودروهای سنگین، طرح فروش لیزینگی کشنده فوتون به اجرا گذاشته شده است. وی افزود: تعداد این خودروی کار در این طرح محدود بوده و با همکاری شرکت ایران خودرو دیزل فروش آن به صورت لیزینگی در آینده قابل توسعه و افزایش است.

فرجام نیا درباره قابلیت های کشنده فوتون گفت: این خودرو از محصولات شرکت ایران خودرو دیزل، دارای موتور کامینز ساخت کشورآمریکا و گیربکس ZF ساخت کشورآلمان است که در سیستم های نیروی محرکه روز دنیا و همچنین تکنولوژی ایمنی معتبرترین برند جهان محسوب می شوند. وی درباره قوای محرکه این محصول اظهار کرد: قدرت موتور این کشنده دارای 420 اسب بخار در 1900 دور در دقیقه بوده و استاندارد آلایندگی آن  3EURO است.

 مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو تاکید کرد: قابلیت‌های فنی و ایمنی این خودرو به مراتب بالاتر از خودروهای کشنده مشابه بوده و خدمات پس از فروش این محصول در سراسر کشور در نمایندگی های شرکت ایران خودر و دیزل در دسترس مشتریان است.

لازم به ذکر است، متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیWWW.LICO.IR  و یا مراجعه حضوری به شرکت لیزینگ ایران خودرو واقع در خیابان سهرودی شمالی خیابان هویزه غربی پلاک 122 و یا تماس با شماره های تلفن 81691107، 81691101، 81691102 و 81691190  نسبت به ثبت نام و ارایه مدارک اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز