خبرگزاری کار ایران

تسهیلات ویژه نمایشگاهی برای مشارکت کنندگان درکتاب و نرم افزارجامع صنایع غذایی

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۳۳۱

رییس هیات مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی ایران از اختصاص تسهیلات ویژه برای شرکت کنندگان درکتاب و نرم افزار جامع صنایع غذایی در نمایشگاه های داخلی و بین المللی خبر داد.

به گزارش ایلنا؛دکتر عزیزی با اعلام این خبر افزود : با توجه به این که تنها فعالان معتبر صنعت غذای کشور درکتاب و نرم افزار فوق حضور خواهند داشت ، هم اکنون در حال بررسی تمهیداتی هستیم تا با هماهنگی متولیان امر تسهیلاتی ویژه  برای حضور این گروه در نمایشگاه های معتبر در نظرگرفته شود.

وی هدف از ارایه این تسهیلات را تشویق صاحبان صنایع و تولیدکنندگان به تولید محصولات با استانداردهای بالا  و رعایت کامل اصول فنی و بهداشتی درعرصه تولید دانست.

عزیزی با اشاره به تهیه و انتشار کتاب و نرم افزار جامع صنایع غذایی کشور به عنوان گامی موثر در معرفی تلاشگران  واقعی و معتبر عرصه تولید و توزیع محصولات غذایی ایران ،بار دیگر ازصاحبان حرف ومشاغل مرتبط دعوت کرد با حضور کمی و کیفی گسترده در این کتاب ، تهیه کنندگان این مجموعه را در ارایه تصویری بهتر از این صنعت در داخل و خارج از کشور یاری نمایند .

کتاب ونرم افزار جامع دوزبانه صنعت غذایی کشور با همکاری و حمایت وزارت صنعت ،معدن وتجارت ، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، توسط انجمن علوم و صنایع غذایی ایران تهیه و به صورت هدفمند در داخل و خارج کشور توزیع خواهد شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز