خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره پژو سیتروئن:

بزودی محصولات جدید سیتروئن و سایپا به بازار عرضه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۵۲۸

ایلنا: فصل نوین همکاری سایپا و پژو سیتروئن همزمان با جشن 50 سالگی حضور شرکت سیتروئن در ایران آغاز خواهد شد .

به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری سومین همایش بین المللی صنعت خودرو کریستوف کمار عضو هیات مدیره شرکت PSA ( پژو سیتروئن فرانسه ) و مدیر اجرایی این شرکت در خاورمیانه و افریقا از آغاز فصل نوین همکاری پژو سیتروئن با سایپا خبر داد .

وی افزود: سیتروئن امسال جشن 50 سالگی همکاری خود با شرکت سایپا را جشن گرفته و فصل جدیدی از همکاری با سایپا را آغاز خواهد کرد .

کمار تصریح کرد : در ایران دوره از  همکاری ها، پژو سیتروئن محصولات جدیدش را با همکاری سایپا به بازار عرضه خواهد کرد.

وی افزود: این همکاری در قالب ایجاد یک شرکت جدید با سرمایه گذاری مشترک انجام خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت پژو سیتروئن گفت: سایپا و پژو سیتروئن در قبل از دوران تحریم قرارداد یک خودرو در کلاس C را منعقد کرده بودند که بدلیل تحریم های بین المللی این همکاری به تعویق افتاد.

بنا به این گزارش مدیر اجرایی (پژو سیتروئن) در خاورمیانه و افریقا افزود: پس از برجام و بر اساس سیاست گذاری ایجاد شده از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ایران آن قرارداد به مرحله اجرا خواهد رسید و علاوه بر آن تولید محصولات مشترک در قالب سبد محصول جامع تر تعریف و اجرایی خواهد شد.

کمار گفت :سایپا یکی از قدیمی ترین شرکای تجاری و تاریخی سیتروئن است و اولین محصول این شرکت همان ژیانی است که در قبل از انقلاب اسلامی وارد بازار ایران شده است و امید داریم این همکاری جدید به شرایط برد – برد دو  طرف همچون گذشته منجر شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز