خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو:

سایپاکارت طلایی برای مشتری امنیت خاطر ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۵۳۶

ایلنا: دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو گفت: سایپاکارت طلایی که در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو رونمایی شد، بیانگر رویکرد سایپایدک به ارائه خدمات جدید به مشتریان و توجه به نیازهای آنان است.

به گزارش ایلنا، عباسعلی غیاثی در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو با بیان این مطلب ادامه داد: ارائه خدمات از طریق بسته‌های تعریف شده، مشتریان را به استفاده از آنها ترغیب می‌کند و در واقع مشتری انتظار دارد هنگام مراجعه به نمایندگی مجموعه‌ای از خدمات مورد نیاز را دریافت کند. امروزه سلیقه مشتریان از دریافت خدمات صرفا تعمیرگاهی عبور کرده و ارائه خدمات جانبی نوعی امنیت خاطر برای آنها ایجاد می‌کند.

غیاثی اظهار داشت: روند رو به رشد کارت‌های خدمات سایپا از کارت نارنجی به سایپاکارت طلایی بیانگر این مساله است که ارائه خدمات نوین در سایپایدک یک برنامه جامع و آینده‌نگر است.

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو تاکید کرد: جلب رضایت مشتری برای خودروسازان از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از راههای جلب رضایت مشتری، تعریف خدمات جدید و کاربردی برای آنهاست که سایپایدک در این زمینه پیشتاز بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز