خبرگزاری کار ایران

گودرزی تاکید کرد:

افزایش همکاریهای صنعتی وتجاری ایران و قزاقستان با سرمایه گذاری دوجانبه

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۳۰۵

دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت گفت: ایران و قزاقستان با سرمایه گذاری مستقیم ، همکاریهای دو جانبه بین دو کشور را افزایش می دهند و سفر رئیس جمهوری قزاقستان به تهران آغاز دور جدیدی در روابط دو کشوراست.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا ، علی محمد گودرزی با بیان اهداف و چگونگی انجام این سرمایه گذاریها گفت : قزاقستان در زمینه ساخت ترمینال های بار انداز در بندر عباس و بندر اینچه برون و حمل و نقل مشترک دریایی در دریای خزر فعالیت خود در ایران را توسعه خواهد داد.

مشاور وزیر صنعت،معدن وتجارت افزود: همکاری بین شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت KTZ Express  قزاقستان آغاز شده است.

 گودرزی تصریح کرد: سرمایه گذاری ایران در قزاقستان توسط گروه صنعتی کاوه با jsc  کارخانه ساخت تولید پودر سودا در قزاقستان شکل خواهد گرفت.

دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت افزود: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و شرکت سرمایه گذاری غدیر برای سرمایه گذاری مشترک با jsc   در قزاقستان فعالیت خواهند کرد.

وی گفت:رییس جمهوری قزاقستان برای انجام سفری رسمی 23 فروردین درتهران حضور خواهد یافت و در سفر دو روزه رئیس ‌جمهوری قزاقستان تعدادی از مقامات عالیرتبه سیاسی و اقتصادی وی را همراهی می کنند و چندین موافقتنامه‌ و یادداشت تفاهم‌ به امضا دو طرف خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز