خبرگزاری کار ایران

۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری؛

چهارمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۱۷۲

چهارمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران (IIAC 2016) در روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش  ایلنا، چهارمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران توسط مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران و با حمایت ایمیدرو، در تاریخ ۱۱-۱۲ ماه می سال ۲۰۱۶،‌ (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ ماه ۱۳۹۵) در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این کنفرانس، تمرکز بر صنعت رو ‌به ‌رشد آلومینیوم ایران و سراسر جهان است.

دوره قبل این کنفرانس در سال ۲۰۱۴ و در شهر تهران با حضور ۴۵۰ شرکت‌کننده داخلی و ۴۰ شرکت‌کننده خارجی از سراسر جهان برگزار شد. در این کنفرانس بیش ‌از ۱۰۰ نماینده صنعتی از ایران و خارج از ایران نقطه‌ نظرات خود را در زمینه تکنولوژی صنایع بالادستی و پایین‌دستی آلومینیوم و پتانسیل تولید آلومینیوم در منطقه خلیج‌فارس به اشتراک گذاشتند.

از جمله مهمترین موضوعاتی که در چهارمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران به آنها پرداخته خواهد شد می‌توان به فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی گسترده در صنعت آلومینیوم ایران، آلومینیوم و بازارهای مربوط به آن، پیشرفت‌های آتی در تولید آلومینیوم و کاربردهای آن، تکنولوژی احیای آلومینیوم، مواد خام، ریخته‌گری و انجماد، خواص مکانیکی و شکل‌دهی، بازیابی و محیط ریست، متالورژی پودر، نانوتکنولوژی، عملیات حرارتی، جوشکاری و اتصال، مواد کامپوزیتی، مواد دیرگداز، خوردگی و مهندسی سطح، شبیه‌سازی و اتوماسیون و مدیریت مصرف انرژی در صنایع آلومینیوم اشاره کرد.

هدف کنفرانس‌های بین‌المللی آلومینیوم ارائه و بحث پیرامون پیشرفت‌های اخیر در مورد آلومینیوم است که تمامی جنبه‌های تولید، فراوری، ساخت، ساختار و خواص و کاربردهای مهندسی آلومینیوم را در بر می‌گیرد. کارگاه‌های آموزشی و جلسات فناوری نیز با همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود. علاوه بر این در نمایشگاه جانبی کنفراس آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های داخلی و خارجی عرضه می‌شود. ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر در موضوعات مختلف از دیگر بخش‌های این کنفرانس است. کمیته برگزاری کنفرانس از تمامی پژوهشگران و متخصصان برجسته در زمینه علوم فلزی، تولید، فراوری و ساخت در زمینه آلومینیوم از ایران و سایر کشورهای جهان برای ارائه سخنرانی در کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم دعوت به عمل آورده است.

همچنین در حاشیه برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم ایران چهار کارگاه آموزشی با حضور 7 مدرس داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

جزئیات این کارگاه‌های آموزشی به شرح زیرند:

عملیات سطحی و آندایزینگ آلومینیوم (دو روزه به زبان انگلیسی)، دکتر جودی ام. رانج و دکتر دالا باربا، 20 و 21 اردیبهشت ماه

تکنولوژی احیای آلومینیوم (یک روزه به زبان انگلیسی)، پروفسور هارلد اویه، 21 اردیبهشت ماه

تکنولوژی اکستروژن آلومینیوم (یک روزه به زبان فارسی)، دکتر عباس بهرامی و دکتر علیرضا ایوانی، 24 اردیبهشت ماه

نگرشی نوین بر ریخته‌‌گری آلیاژهای آلومینیوم (قطعه‌ریزی- شمش‌ریزی) (یک روزه زبان فارسی)، دکتر مهدی میراسماعیلی و مهندس سیامک فتحی، 20 اردیبهشت ماه

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز