خبرگزاری کار ایران

فروش فوری کپچر و ویتارا آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۶۰۹

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه برنامه های خود برای ایجاد تنوع و پاسخ به سلیقه های مختلف، خودروهای رنو کپچر و سوزوکی گرندویتارا را در سبد فروش فوری خود قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس، معاون بازایابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: در برنامه فروش اعلام شده محصولات رنو کپچر و سوزوکی گراندویتارا به صورت فوری و اعتباری به مشتریان عرضه می شود.

مصطفی خان کرمی افزود: در این طرح، محصول کپچر که رنگ سقف با بدنه آن متفاوت است، در رنگ های متنوع و جذاب عرضه شده و قدرت انتخاب بالایی را به مشتری می دهد. وی با اعلام قیمت قطعی 105 میلیون تومان برای این محصول اظهار کرد: فروش محصول کپچر، فوری و موعد تحویل نیز 30 روز در نظر گرفته شده است.

خان کرمی ادامه داد: محصول سوزوکی گراندویتارا با گیربکس دستی نیز به صورت اعتباری با پیش پرداخت 50 و 70 میلیون تومان و شرایط مناسب اقساط به متقاضیان عرضه می شود.

وی تاکید کرد: برنامه فروش از ساعت 9 صبح فردا –دوشنبه- آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. خان کرمی یادآور شد: ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، ثبت نام را متوقف کند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی   ikco.iranecar.comنسبت به ثبت نام برای خرید محصولات اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز