خبرگزاری کار ایران

گزارش وضعیت اصناف و بازار به معاون اول رییس جمهوری ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۵۳۸

علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در دیدار با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، گزارشی از وضعیت حوزه اصناف و بازار را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در این دیدار گزارش بازرسی و نظارت بر بازار تولید و توزیع کشور، الزامات توجه به اصناف در برنامه ششم توسعه و همچنین ضرورت حمایت دولت از بنگاه های کوچک توسط فاضلی تقدیم دکتر جهانگیری شد.

فاضلی همچنین در خصوص طرح های اتاق اصناف ایران در زمینه رونق کسب و کار بویژه صنوف تولیدی که منجر به ایجاد فرصت های شغلی در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی می شود، توضیحاتی به معاون اول ارائه کرد.

وی در باره برنامه ششم توسعه نیز کلیات پیشنهادات اتاق اصناف ایران را مطرح کرد که معاون اول رییس جمهوری نیز قول دادند که نماینده دولت در مراحل بررسی برنامه ششم تاکیدات لازم را برای حمایت از طرح های توسعه و نوین سازی اصناف به عمل آورد.

رییس اتاق اصناف ایران در این دیدار از همراهی دکتر جهانگیری و وزیر اقتصاد برای سه مصوبه اخیر هیات وزیران در خصوص توافق مالیاتی و همچنین جلوگیری از دخالت برخی دستگاه ها در امور تصدیگری اصناف و ایجاد آرامش در بازار نیز به نمایندگی از جامعه سه میلیونی اصناف تشکر کرد.

جهانگیری معاون اول رییس جمهوری نیز با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن برنامه حمایت از بنگاه های اقتصادی کوچک، خواستار ارائه برنامه های پیشنهادی در این زمینه از سوی اتاق اصناف ایران شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز