خبرگزاری کار ایران

دومین نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۳۵۹

همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی، انواع وسایل و ملزومات منزل، لوازم خانگی، فرش ماشینی ، فرش دستباف، لوازم آشپزخانه و سایر ملزومات با تخیف ویژه برای نوعروسان عرضه می شود.

در این نمایشگاه بیش از 90 شرکت تولیدی اجناس و کالاهای خود را از 21 تا 25 تیرماه در سالن نمایشگاهی حجاب به نمایشگاه عموم می گذارند.

به گزارش ایلنا؛همه شرکت کنندگان و تولیدی هایی که دردومین نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی حضور دارند،محصولات خود را با حداقل 30% تخفیف و با شرایط ویژه برای زوجهای جوان و تمامی کسانی که در شرف تشکیل زندگی هستند، عرضه می کنند.

ارائه خدمات ویژه به نوعروس و دامادهای در شزف تشکیل زندگی،ارائه کالاهای 100% ایرانی با تخفیف ویژه به مصرف کنندگان بدون واسطه، کار آفرینی و ترویج یک حرکت اجتماعی و فرهنگی در زمینه ازدواج برخی از اهداف برگزاری دومین نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی است.

برگزاری جنگ های شادی با حضور هنرمندان و چهرهای هنری شناخته شده کشور، برگزاری مسابقات مختلف ، قرعه کشی و اهدای جوایز ویژه برخی از برنامه های جانبی دومین نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی است.

این نمایشگاه از 21 تا 25 تیرماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 21 (10 شب) در خیابان حجاب آماده بازدید علاقمندان است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با ستاد برگزار آن به نشانی اینترنتیwww.yektaexpo.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های26208941 و 26208934 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز