خبرگزاری کار ایران

افزایش 70 درصدی تولید تجهیزات حفاظت الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۲۶۹

اگر بخش خصوصی توسط دولت حمایت شود با توجه به سرمایه گذاری هایی که برای تولید این تجهیزات صورت گرفته به سرعت می توان درصد تولید محصولات را از ۴۰ درصد به ۷۰ درصد رساند.

به گزارش ایلنا؛ مسعود شنتیایی در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی تخصصی حفاظت الکترونیک ایمنی اعلام و اطفا، کنترل مدیریتی اتوماسیون و هوشمندسازی، گفت: ۶ تا ۹ مرداد امسال در بوستان گفتگو شاهد برگزاری این نمایشگاه خواهیم بود.

رییس هیات مدیره اتحادیه شرکت های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی افزود: کشور ما در سالهای اخیر به لحاظ تولید محصولات به خصوص محصولات با تکنولوژی بالا درگیر مسائل داخلی مانند سیاست ها ، زیر ساخت ها و حمایت دولت و مسائل خارجی از قبیل تحریم ها و عدم  علاقمندی شرکت های خارجی بغلت محدودیت های تحریمی علاقه ای به همکاری با شرکت های ایرانی را نداشتند که این مشکل بعد از برجام حل شده است

وی در ادامه تصریح کرد: حدود ۴ سال پیش ۳۰ الی ۴۰ شرکت عضو اتحادیه بودند اما امروزه تعداد این شرکت ها افزایش داشته و به ۲۰۰ شرکت رسیده است که این امر نشان می دهد نیاز جامعه به بازار افزایش یافته و شرکت ها و فعالین اقتصادی نیز در این حوزه رو به رشد است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  ایران یادآور شد: اگر بخش خصوصی توسط دولت حمایت شود با توجه به سرمایه گذاری هایی که برای تولید این تجهیزات صورت گرفته به سرعت می توان درصد تولید محصولات را از ۴۰ درصد به ۷۰ درصد رساند.

رییس هیات مدیره اتحادیه شرکت های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی در پایان خاطرنشان کرد: در خواست ما از دولت این است که در سال اقدام و عمل بطور عملی و واقعی  به رشد بخش خصوصی کمک کند.

 اولین نمایشگاه و جشنواره بین المللی تخصصی حفاظت الکترونیک و اتوماسیون ( ایران امن )  توسط اتحادیه شرکت های فنی ومهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی و با حمایت اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران در تاریخ  6 لغایت 9 مرداد ماه 95  در بوستان گفتگو برگزار می شود

شنتیایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را بالا بردن سطح علمی،تجهیزاتی و بومی شدن دانش فنی این حوضه در کشور و ایجاد فضای رقابتی سالم و با شور و نشاط علمی، تجهیزاتی در عرصه حفاظت الکترونیکی ،ایمنی اعلام و اطفاء ، هوشمند سازی ساختمانها و مراکز صنعتی و تجاری و مسمونی و محوطه ها ایجاد ارتباط بین متقاضیان و صاحبان صنایع و واردکنندگان و توسعه بازار بخش خصوص بر اساس وظائف اساسنامه ای اتحادیه می باشد، را ذکر کرد.

وی گفت : این نمایشگاه با حضور شرکتهای داخلی و خارجی فعال در حوزه های مرتبط از کشورهای چین ، کره ،تایوان و آلمان برگزار و محصولات خود را به عرضه نمایش خواهند گذاشت.

رییس هیات مدیره اتحادیه شرکت های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی در پایان  گفت : علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 88215750 – 66711604 تماس و یا به سایت www.iranamn.ir  مراجعه نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز