خبرگزاری کار ایران

دوازدهمین نمایشگاه تلفن همراه در تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۴۴۱

دوازدهمین نمایشگاه تلفن‌ همراه و ادوات موسیقی، از امروز 19 تیر ماه در سالن نمایشگاهی بازار موبایل ایران شماره2 آغاز بکار کرده و تا روز 25تیر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا،این نمایشگاه با ارایه انواع تلفن ‌همراه از نشان های تجاری معتبر ایرانی و خارجی و نیز انواع ادوات موسیقی اعم از سازهای زهی، بادکوبه ای، الکترونیکی و ... در فضایی بسیار مدرن و حرفه ای برگزارمیگردد.

در این نمایشگاه که همه نشان های معتبر تجاری حضور پر رنگ خواهند  داشت ، تولید کنندگان داخلی نیز آخرین توانمندی های خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

 رامین سمیع‌زاده، مدیر نمایشگاه میامکس 2016 گفت: در راستای حرکت به سمت جلوگیری از کالاهای قاچاق، شرکت‌های اصلی و معتبر برای شرکت در نمایشگاه از فیلتر اتحادیه صنف فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی عبور کرده و همه غرفه‌ها شناسنامه‌دار بوده و جواز و پروانه کار دارند درنتیجه مردم با خیالی آسوده می‌توانند از بخش‌های مختلف آن بازدید و کالاهای موجود را از لحاظ کیفیت، امکانات، ویژگی‌ها و قیمت با یکدیگر مقایسه کنند.

وی  ابراز امیدواری کرد که  به موازات برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی و هر چه که جلوتر می رویم تولیدات داخلی بیش از پیش با طراحی جدید، شرایط مناسب و کیفیتی رقابت پذیر با نمونه های مشابه خارجی عرضه شوند.

از طرف دیگر  غرفه داران  این نمایشگاه با ارائه قابلیت های انواع گوشی های تلفن همراه و ادوات موسیقی که عمدتا با تخفیف های نمایشگاهی عرضه می شوند مشاوره و آموزش های اولیه را نیز به شکل رایگان برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته اند که این نیز به عنوان گامی در مسیر استفاده صحیح و هدفمند از این محصولات تلقی می گردد.

طبق آمار رسمی، 80 درصد کاربران ایرانی از قابلیت های پیشرفته تلفن همراهشان آگاهی ندارند و اغلب کاربران تنها از 10 درصد قابلیت های گوشی هایشان استفاده می کنند.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه تلفن‌ همراه و ادوات موسیقی از تاریخ 19 تیر ما کار خود را آغاز و تا روز  25 در محل یافت آباد شرقی- بازار موبایل ایران شماره 2 سالن نمایشگاهی در ساعت 10صبح تا 8شب پذیرای حضور بازدیدکنندگان خواهد بود.

تعیین کف تعرفه برای واردات موبایل، انگیزه قاچاق را کاهش داد

نایب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی با اشاره به کاهش تعرفه موبایل به 5 درصد در سال 95، اظهار کرد: این تعرفه با احتساب 9 درصد مالیات برارزش افزوده حدود 14 درصد است که این رقم در سال گذشته حدود 7 درصد تعرفه بوده است و تلاش شده تا با کاهش تعرفه انگیزه های قاچاق موبایل را کاهش داد .

نصرالله اورانی پور نائب رئیس اتحادیه موبایل در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی که از امروز در محل بازار موبایل 2 تهران درحال برگزاری است با اعلام اینکه کف تعرفه برای واردات گوشی تلفن همراه مصوب شده است ، بیان کرد: اتحادیه تلاش کرده تا با نظارت بر خدمات پس از فروش مناسب انگیزه های لازم را برای تشویق مصرف کنندگان به استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش افزایش دهد .

نایب رئیس اتحادیه  صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی  در پاسخ به این پرسش که با وجود تمامی تدابیر آمار واردات گوشی های قاچاق در کشور قابل توجه است ، اظهار کرد: ایران کشوری است که 8 هزار کیلومتر مرز آبی و خاکی دارد و کنترل آن کار چندان ساده ای نیست.ضمن آنکه موبایل کالایی است که به راحتی قابل حمل است و می توان مقادیر زیادی از آن را در یک کیف دستی جای داد .

نایب رئیس اتحادیه  صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی  در پاسخ به این پرسش که شکایت های زیادی از کیفیت نامناسب خدمات پس از فروش موبایل دریافت شده است ، اظهار کرد: گارانتی کالا به آن معناست که خدمات پس از فروش باید بدون چون و چرا ارایه شود و مردم نیز می توانند شکایت های خود را در این زمینه به اتحادی ارایه دهند .

وی هدف از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه موبایل ،لوازم جانبی و ادوات موسیقی را ارایه اجناس و تولیدات جدید به مصرف کنندگان اعلام کرد و افزود: همچنین در این نمایشگاه ادوات و آلات موسیقی نیز عرضه می شود تا علاقه مندان بتوانند از نزدیک با تولیدات شرکت ها و برندهای مطرح در این زمینه آشنا شوند .

اورانی با اعلام حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان ادوات موسیقی اظهار کرد: در این نمایشگاه ها آخرین تولیدات و دستاوردها در زمینه تلفن همراه با قیمت های اصولی و تخفیف های نمایشگاهی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد .

وی با اشاره به اینکه اتحادیه موبایل از تمامی واحدهای دارای پروانه کسب تعهد گرفته که کالای بدون فاکتور به مجوز فروش عرضه نکنند ، عنوان کرد: شرکت ها به عنوان معارض می توانند فروشگاههایی را که به فروش کالای قاچاق وارداتی اقدام می کنند معرفی کنند و مراجع ذی صلاحی مانند سازمان تعزیرات حکومتی و دادسراهای عمومی به تخلفات آنها رسیدگی خواهند کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز