خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه بر گذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۹۴۵

صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از شهرهای مختلف کشورمان و کشورهای خارجی، از 28 تا 31 تیرماه در تهران گردهم میآیند تا ضمن تبادل اطلاعات، زمینه های مبادلات تجاری و صادراتی را فرآهم کنند.

به گزارش ایلنا،در حال حاضر برخی از گروههای کالایی تولیدی شرکت های ایرانی از جمله انواع شیرآلات بهداشتی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه و ظروف غذاخوریبه کشورهای آفریقایی، آسیای میانه، عراق ، برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و تعدادی از کشورهای آسیایی صادر می شود.

کیفیت تولیدات این حوزه صنعتی کشورمان طی چند سال اخیر بهبود چشمگیری یافته و این موضوع به خوبی در محصولاتی که در بازار عرضه میشود قابل ملاحظه است. اما متأسفانه ورود کالاهای مشابه از کشورهای چین، تایوان و ترکیه موجب کاهش فعالیت تعدادی از واحدهای تولیدی تازه تأسیس شده است و متاسفانه برخی واحدها نیز در کنار فعالیت تولیدی خود به واردات کالا از این کشورها روی آورده اند. از سوی دیگر افزایش هزینه مواد اولیه و گران بودن تکنولوژی تولید، مشکلی دیگری برای تولیدکنندگان این حوزه است

بسیاری از کشورها با حمایت کامل از تولیدکنندگان صنایع حوزه آشپزخانه، زمینه توسعه این صنعت را در کشور خود فرآهم کرده اند و در هیمن زمینه نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه همه ساله در کشورهای پیشرفته و صنعتی همچون آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه برگزار می شود تا کمکی برای توسعه این حوزه باشند.

در کشور ما نیز 14 سال است که همین نمایشگاه و با عنوان نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر برگزار می شود.

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه،که امسال با استقبال چشمگیر شرکت های مختلف مواجه شده، بیش از 255 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و جدیدترین تولیدات و خدمات خودشان را به نمایش می گذارند.

در کنار 162 شرکت داخلی شرکت کننده در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر؛ 93 شرکت خارجی از کشورهای یونان،جمهوری چک، انگلستان،سوئیس، آمریکا،روسیه، امارات متحده عربی ، ترکیه، فنلاند، چین ، فرانسه، ایتالیا، آلمان واسپانیا نیز حضور دارند.

تعداد شرکت های خارجی و نیز فضای تحت پوشش بخش خارجی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته 106 درصد رشد نشان میدهد که این نشان دهنده تمایل و استقبال بسیار مطلوب شرکتهای خارجی برای حضور در این حوزه صنعتی کشورمان است.

این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالائی (گروه کالاهای آشپزخانه ، گروه کالاهای حمام ، گروه کالاهای سونا و گروه کالاهای مربوط به استخر) برپا خواهد شد و در آن انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه های خانگی، صنعتی و صحرائی، انواع کابینت، سینک ظرفشویی، دستگاههای تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، سیستم های نورپردازی، میزو صندلی آشپزخانه،انواع وسایل آشپزخانه تجهیزات عمل آوری غذا ، تجهیزات آماده سازی غذا، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس، کیترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران وکافی شاپ،تجهیزات حمام ؛ انواع وان، زیردوشی، دستشویی، پارتیشن و کابین دوش، تجهیزات سونا و استخر؛ تأسیسات سونا و استخر و اتاق بخار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

برنامه ریزی برای حضور و بازدید چند هیئت خارجی و همچنین برگزار چند همایش و نشست تخصصی با حضور صنعتگران و استادان دانشگاه ها، برخی از برنامه های جانبی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر است.

این نمایشگاه از 28 تا 31 تیرماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز