خبرگزاری کار ایران

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته در مشهد

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته از دیروز در محل نمایشگاه‌های مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا، معاون بازیابی و فروش شرکت ایران خودرو هدف از حضور این شرکت را در نمایشگاه مذکور ارتباط با مردم و مشتری و ارزیابی نظرات متقاضیان عنوان کرد.

مصطفی خان کرمی نیازسنجی در خصوص محصولات، ارتباط بازاری با مشتریان بالقوه و بالفعل و وسط بازار و رقبا را از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه بیان کرد.

وی افزود: در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با عرضه محصولات جدید توان تولیدی و مهندسی ایران خودرو را به متقاضیان عرضه می‌کنیم و محصولات کیفی و با تکنولوژی بالا را عرضه کرده‌ایم.

به گفته خان کرمی خودروهای مدرنی همانند 2008 که با مدل‌ جدید از دی ماه به بعد تولید و عرضه می‌شود پژو 301 که از نیمه اول سال 96 قابلیت عرضه دارد و نیز در کنارش خودروی 508 به منظور رقابت در بازار داخلی عرضه شده است و پیش‌بینی می‌شود مورد استقبال قرار گیرد.

خان کرمی با اشاره به دیگر خودروهای تولیدی ایران خودرو افزود: خودروی 208 خودرویی است که برای تولید در سال 96 در نظر گرفته شده است.

خودروی 207 داخلی سازی شده و کاملاً با فیسلیف دچار تغییراتی شده و از خودروی دیگر می‌توان به رنوکپکر اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در کنار اینها رنو کلیور قرار دارد که قابلیت عرضه در نیمه دوم سال جاری را داراست.

به بیان خان کرمی Hccross رنو کپچر هم در این نمایشگاه شرکت دارد و احتمالاً ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک بازار ایران است.

همچنین در این نمایشگاه خودروی هایما هم عرضه شده است و خودروی سوزوکی هم با تغییرات سیفلیفتی از ابتدای مرداد ماه تحویل مشتریان می‌شود. 

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته دیروز با حضور مدیران ارشد خودروسازی‌های بزرگ کشور در مشهد آغاز بکار کرد. این نمایشگاه همه روزه تا 22 مرداد ماه از ساعت 10 صبح تا 20 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۹۹۰۲۵