خبرگزاری کار ایران

صالحی مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران شد

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ایساکو، شهرام صالحی به عنوان مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران منصوب و معرفی شد.

 به گزارش ایلنا به نقل از ایکو پرس در مراسم معارفه، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو، جایگاه ایران خودرو در صنعت خودروسازی کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و ضمن اشاره به این که خدمات پس از فروش آخرین حلقه از زنجیره ارزش خودروسازی است گفت: ایران خودرو برندی است که همه مردم انتظار ویژه ای از آن دارند و ما به عنوان ویترین شرکت ایران خودرو باید وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

 مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در ادامه گفت: ایساکو و شرکت های زیر مجموعه آن، شرکت های امداد خودرو ایران، شرکت همگام خودرو، شرکت کارت ایران خودرو و ...بر اساس این که خدمات پس از فروش، بخش عمده ای از رضایت مندی مشتریان را تشکیل می دهد، خود را موظف می دانند که برای پاسداشت انتخاب مشتری،خدماتی در خور و شایسته ارایه دهند.

 وی امدادرسانی را از وظایف اصلی شرکت امدادخودرو ایران دانست و گفت: ما باید با ارایه بهترین خدمات و برخوردمناسب با مشتری از او مراقبت و محافظت کنیم تا او تبدیل به مشتری وفادار ایران خودرو شود.

 حسینی، ارایه خدمات نوین و متفاوت را از رویکردهای اصلی شرکت ایساکو عنوان کرد و گفت: خواست امروز مردم درمواجهه با شرکت های امدادی تغییر کرده و ما هم باید همگام با آن خود را ارتقا دهیم تا انتظارات مشتریان را برآورده کنیم.

 وی تاکید کرد: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، همواره در تلاش و تکاپو ست تا با به کارگیری روش های نوین و خلاق خدمات مطلوب و متفاوتی را ارائه کند.

 حسینی افزود: ایساکو تحولات زیادی را در بخش خدمات پس از فروش ایجاد کرده و هم سو با سلایق و خواست مشتریان، به دنبال ارایه خدمات نو و مورد انتظار آنان است.

مدیر عامل شرکت ایساکو تاکید کرد: امدادخودرو ایران با استفاده از توانمندی های فعلی و با حضور مدیران و کارکنان باتجربه و متعهد می تواند موجب اعتلای گروه صنعتی ایران خودرو شود.

حسینی در پایان ضمن تشکر از زحمات سید علی جعفری، مدیر عامل پیشین شرکت امدادخودرو ایران، شهرام صالحی رابه عنوان مدیرعاملی امداد خودرو ایران معرفی کرد.

مزیت رقابتی ایران خودرو

در این جلسه شهرام صالحی مدیرعامل جدید امدادخودرو ایران ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین مدیرعامل ایساکو اظهار کرد: امداد خودرو ایران و ظرفیت ها و توانمندی های آن مزیت رقابتی ایران خودرو به شمار می رود.

وی ضمن اشاره به سهم 54 درصدی ایران خودرو در بازار و عرضه محصولات جدید در آینده ای نزدیک گفت: فعالیت های امداد خودرو ایران در راستای ایجاد مزیت های رقابتی و افزایش سهم بازار ایران خودرو نقش بسیار مهمی را دارد و ما باید با کار تیمی اهداف و برنامه های مصوب گروه صنعتی ایران خودرو را در قالب شاخص های عملیاتی به نتیجه برسانیم.

صالحی تاکید کرد: کاهش مراجعات برای تعمیر، برخورد و رفتار امدادگر از عوامل تاثیرگذار بر تصویر ذهنی مشتریان است که باید از فرصت های موجود برای بهبود و ارتقای رضایت مشتریان بهره برداری کنیم. 

افزایش 50 درصدی ناوگان امدادی

در این جلسه سیدعلی جعفری مدیرعامل پیشین امداد خودرو ایران نیز گزارشی از عملکرد این شرکت در سال های گذشته ارایه کرد.

وی ضمن اشاره به افزایش 50 درصدی تعداد ناوگان امدادی گفت: تعداد ناوگان از عدد 1000 در سال88 به 1500 در سال گذشته رسیده است که با کمک نیروهای مجرب و متخصص این ناوگان روزانه بیش از دو هزار و500 فعالیت امدادی ارایه شده است.

مدیر عامل سابق امداد خودرو ایران مهم ترین شاخص شرکت امدادرسان را مدت زمان انتظار مشتری دانست و گفت:میانگین این عدد در حال حاضر کم تر از 30 دقیقه است که برابر با استانداردهای جهانی است.وی افزود: در برخی ازشهرها موفق شده ایم میانگین زمان انتظار مشتری را به عدد 27 برسانیم.

گفتنی است شهرام صالحی از در سال 76 فعالیت خود را در گروه صنعتی ایران خودرو آغاز کرده و پس از کسب تجربه در مدیریت حوزه تولید ایران خودرو و معاونت برنامه ریزی مواد و قطعات شرکت ساپکو، فعالیت خود را به عنوان مدیرعامل شرکت امداد خودرو آغاز کرده است

 

کد خبر : ۳۹۹۴۳۳