خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:

اهمیت نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با هم‌افزایی روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها بویژه رسانه ملی و مسئولین این وزارتخانه می‌توانیم ضمن تحق اهداف اقتصاد مقاومتی در عرصه تولید ؛کارنامه خوبی از عملکرد دولت در هفته دولت ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، «محمدرضا فیاض» با بیان این مطلب، در نشست مسئولان روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها افزود: هفته دولت امسال که آخرین هفته دولت دوره اول دولت تدبیر و امید است از سه ویژگی مهم برخوردار است.

وی در توضیح این مطلب افزود: نام گرفتن سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی در حوزه اقدام و عمل، مراحل پایانی برجام و میانه راه بودن هفته دولت تا پایان سال جزء این سه ویژگی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآور شد: نتیجه سه محور یاد شده بر دوش روابط عمومی‌ها گذاشته شده که با استفاده از تکنیک‌ها ، فنون روابط عمومی ، رسانه‌ای عملکرد مسئولین این وزارتخانه  را با بهره‌گیری از رسانه‌های مکتوب و ملی به مردم منعکس نمایند.

به گفته فیاض؛ روابط عمومی‌ها در شش روز هفته کاری امسال می‌بایست طوری برنامه‌ریزی و طراحی نمایند که نهایت استفاده در به تصویر کشاندن عملکرد مسئولین صنعتی، معدن و تجاری همچنین افتتاح طرح‌های پیش‌بینی شده نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: البته برنامه مفصلی برای تمامی استان‌های کشور اعم از افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی، بازدید از طرح‌های مهم افتتاح شده قبلی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ایراد سخنرانی در خطبه‌های پیش از نمازجمعه استان‌ها و غیره را تدارک دیده‌ایم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان ها در پایان گفت: روابط عمومی‌ها می‌بایست مشاور خوبی برای روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ مربوطه خود باشند و آنها را در برگزاری هرچه بهتر اجرای برنامه‌های هفته دولت یاری دهند.

 

کد خبر : ۴۰۰۵۹۰