خبرگزاری کار ایران

اطلاع رسانی ایران خودرو برگزیده نمایشگاه مشهد شد

شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد لوح تقدیر اطلاع رسانی برتر در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته را به گروه صنعتی ایران خودرو اهدا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس، علاوه بر اطلاع رسانی، سالن ایران خودرو در چهار حوزه فرهنگی، جاذبه نمایشگاهی، غرفه آرایی و تخصصی نیز به صورت مشترک به عنوان شرکت برتر انتخاب و معرفی شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد حضوری فعال داشت و علاوه بر نمایش محصولات جدید خود در سالن مفاخر نمایشگاه، شرکت های ساپکو، ایساکو و امداد خودرو ایران نیز آخرین دستاوردها خود را در معرض دید عموم گذاشتند.

طراحی زیبا و چیدمان جذاب غرفه ها و محصولات در سالن و همچنین ارائه شرایط فروش ویژه از سوی معاونت فروش و نمایندگی های استان خراسان و از سوی دیگر اجرای برنامه های جانبی، باعث شد تا ایران خودرو در حوزه های غرفه آرائی، جاذبه نمایشگاهی، تخصصی و فرهنگی به عنوان غرفه برگزیده به صورت مشترک انتخاب و معرفی شود.

از سوی دیگر عملکرد ایران خودرو در حوزه اطلاع رسانی در چهار بخش خبر، نشریات، سیمای ایران خودرو و افکارسنجی باعث شد تا ایران خودرو به تنهائی به عنوان شرکت برتر در این زمینه معرفی شده و لوح تقدیر دریافت کند.

ایران خودرو علاوه بر تهیه و انتشار اخبار و تصاویر خبری از نمایشگاه، زمینه حضور تعدادی از خبرنگاران رسانه های کشوری و محلی را در نمایشگاه فراهم آورد تا انعکاس مطلوبی از برگزاری این نمایشگاه در رسانه های همگانی صورت گیرد. همچنین انتشار چهار شماره مجله ایران خودرو ویژه نمایشگاه مشهد و توزیع گسترده و مناسب، اجرای پروژه نظرسنجی و ارزیابی با 24 شاخص مورد نظر و پوشش صوتی - تصویری و تولید و نشر کلیپ از حضور ایران خودرو در نمایشگاه به صورت روزانه توسط سیمای ایران خودرو از دیگر اقدامات حوزه اطلاع رسانی ایران خودرو در نمایشگاه مشهد بود.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته با حضور شرکت های برتر خودروسازی و قطعه سازی کشور از 18 تا 22 مردادماه در مشهد مقدس برگزار شد.

 

کد خبر : ۴۰۰۸۹۴