خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت انجام گرفت:

بهره برداری از 3طرح صنعتی دراستان خوزستان

در اولین روز از هفته دولت با حضورسرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت 3 طرح صنعتی و آغاز عملیات اجرایی یک واحد صنعتی در استان خوزستان انجام یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا)؛ «رمضانعلی صادق زاده » در اولین روز از هفته دولت درافتتاح 3 طرح صنعتی :«کارخانه آذین شوشتر»؛« کارخانه نخل بستان» و« کارخانه آرد غنچه» را افتتاح و در مراسم آغاز عملیات اجرایی «کارخانه نوین چوب» حضور یافت.

برپایه این گزارش ؛ «کارخانه آذین شوشتر» و« کارخانه نخل بستان» در شهرستان شوشتر استان خوزستان همچنین «کارخانه آرد غنچه» و «طرح توسعه کارخانه نوین چوب» در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز قرارگرفته است.

 لازم به ذکر است: کارخانه آرد غنچه با تولید آرد گندم به ظرفیت 44 هزارو 800تن و میزان سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال و اشتغال زایی 150 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم افتتاح و فاز دوم کارخانه نوین چوب با هدف تولید ورق MDF سینکر و نایز و همچنین آغشته سازی کاغذ دکوراتیو با سرمایه گذاری 10 میلیون یورو و اشتغال مستقیم 160 نفر کلنگ زنی شد.

 گفتنی است: کارخانه آذین شوشتر با تولید قند حبه و کله و با ظرفیت 111هزار تن و میزان سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال و کارخانه نخل بستان شوشتر به منظور تولید دوغ و با سرمایه گذاری 24 میلیارد ریال در اولین روز هفته دولت راه اندازی گردیدند.

 

کد خبر : ۴۰۴۷۶۶