خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون طرح و برنامه‌ وزارت صنعت، معدن وتجارت انجام گرفت:

بهره برداری از دوطرح فولادی در استان یزد

در دومین روز از هفته دولت با حضور «حسین ابویی مهریزی»معاون طرح و برنامه‌ وزارت صنعت، معدن وتجارت «کارخانه فولاد در اشکذر » و« شرکت پارمیدا پولاد ایساتیس»استان یزد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا)؛« شرکت پارمیدا پولاد ایساتیس»، تولیدکننده شمش‌های فولاد با ظرفیت تولید 45 هزار تن و با سرمایه‌گذاری بیش از 293 میلیارد ریال در شهرستان اشکذر استان یزد واقع شده است.

همچنین این شرکت توانسته است برای 100 نفر شغل ایجاد کند.شرکت پارمیدا پولاد ایساتیس که

درشهرک صنعتی فولاد اشکذر واقع شده که روزانه 120 تن و ماهانه بیش از سه هزار تن شمش فولاد تولید می کند.

برپایه این گزارش ؛ معاون طرح و برنامه‌ وزارت صنعت، معدن وتجارت در سفر خود به استان یزد همچنین «صنایع مفتولی سپند پیج یزد» و «طرح فولاد چادرملو» را مورد بازدید قرار داد.

گفتنی است: «صنایع مفتولی سپند پیچ یزد» در شهرک صنعتی فولاد اشکذر  با ظرفیت 15 هزار تن کشش عمیق فولاد در سال و تولید سالانه 9 هزار تن انواع پیچ و مهره را داشته و سرمایه‌گذاری انجام گرفته آن بالغ بر 114 میلیارد و 710 میلیون ریال است که می تواند برای 35 نفر شغل ایجادکند.

همچنین« فولاد چادرملو» از جمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان است که هم‌اکنون دارای پیشرفت 97 درصدی است و پیش‌بینی می‌شود تا پاییز امسال مورد بهره‌برداری قرار گیردکه معاون وزیر صنعتف معدن وتجارت از واحد ذوب گندله‌سازی و آهن اسفنجی مجتمع فولاد چادرملو در اردکان بازدید  کرده است.

 

کد خبر : ۴۰۴۸۳۱