خبرگزاری کار ایران

تکمیل طرح های با بیش از 60 درصد پیشرفت کار اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رویکرد و اولویت این وزارتخانه، تکمیل پروژه های بالای 60 درصد پیشرفت است.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا؛ « حسین ابویی مهریزی » در مراسم افتتاح سه طرح تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی صومعه سرا اظهار کرد: 2 هزار و 20 واحد صنعتی و تولیدی بالای 60 درصد پیشرفت کار در کشور از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه راه اندازی شد که برای تکمیل آنها در مجموع 123 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و برای 31 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت سهم گیلان از واحدهای صنعتی یادشده را 65 واحد صنعتی با اشتغال  یک هزار نفر اشاره و تصریح کرد: برای ساخت و راه اندازی این تعداد واحد صنعتی، بیش از 8 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ابویی مهریزی با بیان اینکه  بیش از5 هزار و 400 واحد صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت کار با اعتباری بیش از220 هزار میلیارد ریال تا پایان امسال تکمیل و راه اندازی می شود افزو:با افتتاح این طرح ها در مجموع  برای بیش از 90 هزار نفر شغل ایجاد می شود.

وی از پرداخت 44 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از 4 هزار و 900 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در چند ماه گذشته خبر داد و گفت: در استان گیلان نیز 195 واحد صنعتی موفق به دریافت یک هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات شده اند.

 

کد خبر : ۴۰۵۶۲۸