خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر و سخنگوی وزیر صنعت، معدن و تجارت :

مصرف تولیدات داخلی شرط تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

مصرف کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی شرط تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا، مشاور وزیر و سخنگوی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور گفت: در بخش تولید مشکلی نداریم به طوری که تولیدات داخلی در انبار ها انباشته است ، مشکل اساسی در بازار مصرف است و باید با همکاری همه اقشار جامعه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را گسترش دهیم.

منوچهر طاهایی با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف کالاای مورد نیاز خانوارها گفت : طرح حمایت از کالای ایرانی به ویژه صنایع کوچک و راه‌اندازی کمپین حمایت از تولیدات داخلی با کمک بانوان کارآفرین می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات تولید و روان‌سازی بازار مصرف کالای ایرانی باشد.

وی به نقش تاثیر گذار  نعمت‌زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت به عنوان یک چهره بین‌المللی در عرصه  تولید و صنعت کشور اشاره و تصریح کرد: در دوره 3 ساله تصدی ایشان در وزارت صنعت،معدن و تجارت ، رشد بخش صنعت از منفی 12 درصد به مثبت 4.2 درصد رسیدو زنجیره تولید ات فولاد، مس و آلومینیوم تکمیل شد.

وی با تاکید بر لزوم انعکاس مناسب فعالیت های وزارتخانه و سایر دستگاه های متولی در بخش تولید و صنعت توسط روابط عمومی ها ، از تدوین و تهیه  کارنامه سه ساله فعالیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت تدبیر و امید برای مطالعه و آشنایی بیشتر نخبگان و گروه های تاثیر گذار با فعالیت دولت یازدهم خبر داد.

طاهایی تقویت نشاط و امید در جامعه و بازتاب درست دستاوردهای دولت را که در واقع دستاورد انقلاب محسوب می شود از مهم ترین اهداف روابط عمومی وزارت صنعت ،معدن و تجارت برشمرد و گفت : اجرای  طرح های "همیار تولید" و " شبکه ایران کالا " با هدف معرفی و حمایت از تولیدات ایرانی در همین راستاست.

 

کد خبر : ۴۰۷۸۵۷