خبرگزاری کار ایران

نخستین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو شمال کشور گشایش یافت

نخستین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در شمال کشور با حضور قائم مقام مدیرعامل ساپکو و فرماندار قائمشهر در این شهر گشایش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس به نقل از روابط عمومی ساپکو، احسان خاتمی قائم مقام مدیرعامل این شرکت، در آیین گشایش نمایشگاه، ضمن دیدار از توانمندی ها و دستاوردهای سازندگان زنجیره تامین ساپکو اظهار امیدواری کرد که هرچه بیشتر شاهد شکوفایی صنعت قطعه سازی کشور، افزایش کیفیت و توسعه صادرات باشیم.

در این نمایشگاه که در فضایی به وسعت بیش از چهار هزار مترمربع میزبان 77 شرکت است، ساپکو همراه با 15 قطعه ساز زنجیره تامین در فضای 640 متر مربعی حضور دارد.

پتانسیل بالای تولید قطعات،‌ وجود سایت خودروسازی خزر، دارا بودن رتبه چهارم این استان از نظر حجم قراردادهای فعال قطعه سازی و فعالیت 110 نمایندگی مجاز ایران خودرو در شمال کشور از جمله دلایل حضور ساپکو در این نمایشگاه است.

ساپکو با هدف معرفی توانمندی های زنجیره تامین، بهبود تصویر سازمان، تحکیم روابط با ذینفعان و شناسایی منابع در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و افزون بر نمایش توانمندی ها و آخرین دستاوردهای خود، اقدام به برگزاری کارگاه های تخصصی برای سازندگان استان های شمالی کشور کرده است.

آشنایی با نقشه اهداف استراتژیک شرکت ساپکو مبنی بر رویکرد BSC، شناسنامه کیفی قطعات، شناسنامه مهندسی قطعات و دوره های FireWall و 8D از جمله کارگاه های برنامه ریزی شده برای این نمایشگاه است که راس ساعت 18 در روزهای برگزاری نمایشگاه آغاز می شود.

واحد نمایشگاه ها و همایش ارتباطات ساپکو در این نمایشگاه برای نخستین بار از سایت اطلاع رسانی خود به آدرس Fair.sapco.com برای ثبت نام و جانمایی شرکت کنندگان رونمایی می کند.

این نمایشگاه از سی شهریور تا دوم مهرماه در قائمشهر مازندران پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

کد خبر : ۴۱۳۲۵۲