خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد؛

ساخت شهرک صنعتی خصوصی مروارید در قزوین

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۹۸۹

همزمان با سی و یکمین سفر استانی دولت تدبیر و امید طی مراسمی با حضورمهندس علی یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران عملیات ساخت شهرک صنعتی خصوصی مروارید در استان قزوین آغاز شد.

به گزارش ایلنا، 600 میلیارد ریال جهت ایجاد زیرساخت های عمرانی این شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است تا بسترهای لازم برای استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک صنعتی خصوص فراهم شود.

گفتنی است، با آغاز به کار ساخت این شهرک صنعتی، پس از 18 ماه واگذاری زمین به صنعتگران آغاز می شود. مساحت این شهرک صنعتی خصوصی 99 هکتار بوده و قرار است 170 واحد صنعتی، خدماتی و کارگاهی در آن احداث و راه اندازی شود.

با ساخت و استقرار واحدهای تولیدی در این شهرک، 8 هزار فرصت شغلی در منطقه ایجاد خواهد شد.

بازدید مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی آراسنج قزوین  

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین از دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی آراسنج شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین بازدید کرد.

مهندس علی یزدانی در سفر به استان قزوین از واحدهای تولیدی بهینه سازان، تولیدکننده لامپ های کم مصرف و دانژه آریا، تولیدکننده نوشابه و آب میوه در شهرک صنعتی آراسنج این استان بازدید کرد.

دو واحد تولیدی یاد شده از تسهیلات بانکی طرح بهین یاب (وام های مرتبط با سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید) استفاده کرده اند.

شهرک صنعتی آراسنج در شهرستان بوئین زهرا واقع شده و دارای 131 واحد تولیدی بوده که 85 واحد از آن تاکنون به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در حال ساخت هستند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی و 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز