خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران:

2 هزار و 782 واحد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به چرخه تولید بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۹۹۲

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر یک روزه به استان قزوین اعلام کرد: در دولت تدبیر و امید تاکنون دو هزار و 782 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که راکد و تعطیل بوده اند به چرخه تولید بازگشته اند.

به گزارش ایلنا،  علی یزدانی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی لیا افزود: این واحدهای تولیدی احیا شده در حال حاضر دوباره به چرخه تولید کشور باز گشته اند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه روان سازی فرایندهای مربوط به واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در قالب حق انتفاع و بهره برداری و بخشودگی جرائم مربوط به قرارداد با سرمایه گذاران به عنوان سیاست های مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای حمایت از تولید و پیشبرد اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: با این اقدام به دنبال تقویت بخش تولید به‌ ویژه در بخش صنایع متوسط و کوچک هستیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: میزان بخشودگی جرائم مربوط به قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی 4 هزار میلیارد ریال می باشد که در صورت مراجعه متقاضیان 90 درصد آن برای حمایت از صنعتگران و در راستای تقویت بخش تولید و پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی بخشوده می گردد.

وی یادآور شد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش صنعت امسال در 500 شهرک و ناحیه صنعتی کشور نیز با افزایش قیمت زمین برای واگذاری روبرو نبودیم.

در حال حاضر 950 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در کشور وجود دارد که 778 مورد آنها فعال بوده و کار واگذاری زمین به سرمایه گذاران در آنها انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز