خبرگزاری کار ایران

برگزاری همزمان دو نمایشگاه دام وطیور و صنایع غذائی

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۸۰۰

همزمان با برگزاری دو نمایشگاه بزرگ دام و طیور و صنایع غذائی که از 28 مهر تا یکم آبان ماه در محل نمایشگاه­های بین المللی منطقه آزاد انزلی برپا می شود، ده ها شرکت و واحد تولیدی و صنعتی، جدیدترین صنایع، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط با این نمایشگاه ها رادر معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه­های دام و طیور و صنایع غذائی انزلی؛ شرکت کنندگان در نمایشگاه دام و طیور؛ انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل های غذائی و صنایع، فرآورده ها و تولیدات لبنی،انواع خوراک دام و مکمل، ماشین آلات و تجهیزات ، داروهای دامپزشکی و ضد عفونی کننده ها ، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری ، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی را به نمایش می گذارند.

درنمایشگاه صنایع غذائی نیز فرآورده ها و محصولات غذائی،صنایعتبدیلی، ماشین آلات، تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذائی، بسته بندی انواع صنایع پروتئینی، انواع فرآورده های گوشتی، انواع فرآورده های لبنی، انواع غذاهای آماده و نیمه آماده؛ صنایع تبدیلی-انواع کنسروهای غیرگوشتی، انواع خشکبار؛ انواع سبزیجات خشک و معطر، عرقیات گیاهی، ادویه جات، چاشنی ها، صنایع آشامیدنی، انواع فرآورده های آردی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

معرفی توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان در حوزه دام طیور ومواد غذایی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه ها، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری دو نمایشگاه دام و طیور و صنایع غذائی است.

قرار است در این نمایشگاه یک هیئت بزرگ تجاری بازرگانی و سرمایه گذاری روسی با حضور در نمایشگاه؛ ضمن بازدید از سالن ها و غرفه ها، با تولید کنندگان و شرکت های ایرانی وارد مذاکرات بازرگانی شوند.

برگزاری چند نشست تخصصی، علمی و پژوهشی با حضور کارشناسان، صاحب نظران و استادان دانشگاه ها و همچنین انجام تورهای مختلف بازدید از نمایشگاه، برخی از برنامه های جانبی دو نمایشگاه بزرگ دام و طیور و صنایع غذایی انزلی است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی حضور در این نمایشگاه ها به پایگاه های اینترنتی

www.aftab-rahbar.com وidro-fairs.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های7-22662765 و 86022613 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز