خبرگزاری کار ایران

در مراسمی با حضور وزیر صنعت مطرح شد:

صادرات ٢٠ میلیون دلاری گروه صنعتی رازی/ گنجی چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران

دهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و هشتمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور وزیر صنعت و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.

محمدرضا گنجی مدیرعامل گروه صنعتی رازی که در این مراسم به عنوان چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران انتخاب شد با بیان اینکه گروه صنعتی رازی در زمره قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای صنعتی کشور است گفت: این مجموعه با بیش از سه دهه فعالیت، عنوان بزرگترین تولیدکننده چسبهای خانگی و صنعتی کشور را از آن خود کرده است.

وی با اشاره به این که گروه رازی 20 میلیون دلار در سال صادرات دارد، افزود:  محصولات این شرکت در حال حاضر به دیگر کشورها صادر می شود و در رقابت بین المللی با کشورهای صاحب نام این عرصه  توانسته ایم جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی بدست آوریم.

گنجی با بیان این که مشکلاتی همچون عدم توانایی در گشایش اعتبار، فاینانس خارجی و مواردی از این دست برصنعت و صنعت گران  فشار وارد می آورد، اظهار داشت: حل همه این مشکلات به عهده دولت می باشد و صنعت گران فقط وظیفه دارد سرمایه گزاری کند تا فکر و ایده اش را جامع عمل بپوشاند و مطمئنا سرمایه به جایی می رود که امنیت باشد.

وی در مورد  انگیزه خود  در زمینه شروع کار تولیدی و فعالیت صنعتی و تجاری، گفت: هدف اولیه ام در شکل گیری این کار،  کسب درآمد بود اما با گذشت زمان و تجربیاتی که در این40سال کسب کردم، برای جلب رضایت مصرف کنندگان اهداف جدید تر و جامع تری را سرلوحه کار خود قرار دادم.

محمدرضا گنجی با اشاره به این که یک تولید موفق و موثر از مطالعه، ایده، تهیه سرمایه و اجرا می آید، بیان کرد: اعتقاد کامل دارم که داشتن سرمایه برای اجرای ایده و فکر  شرط لازم است ولی شرط کافی نیست و رسیدن به قله موفقیت زحمت دارد و باید تلاش کرد.

مدیر عامل گروه صنعتی رازی با بیان اینکه این شرکت چندین برند جهانی دارد، تصریح کرد: تحقق آرزوهای یک صنعتگر داشتن یک برند جهانی است. اکنون خدا را شکر میکنم که در زمینه فعالیت های صنعتی _ شیمیایی در سطح بین المللی برندی معتبر به نام ایران به ثبت رسیده است.

کد خبر : ۴۲۷۳۸۱