خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار مجهزترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش سایپا در لبنان

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۱۴۰

با حضور وزیر صنایع کشور لبنان، سفیر ایران در بیروت، مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا و جمعی از مدیران صنعتی دو کشور لبنان و ایران، بزرگترین و مجهز ترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در خاورمیانه و در شهر بیروت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز با حضور دکتر حسن حاج حسین وزیر صنایع لبنان، دکتر محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان و دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بزرگترین و مجهز ترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در خاور میانه و در شهر بیروت افتتاح شد.

در ابتدای مراسم، وزیر صنایع لبنان با ابراز خرسندی از حضور صنایع خودروسازی ایران در کشور لبنان، نزدیک خواندن روابط و علایق دو ملت لبنان و ایران در دروازه تجارت و صنعت را فصل جدیدی از روابط مثبت و سازنده بین دو کشور خواند که باعث تحکیم و توسعه روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور پس از رفع تحریم ها از  ایران و به ثمر رسیدن انتخابات ریاست جهوری لبنان خواهد شد.

 همچنین وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری سایپا بزودی امکان تولید و ایجاد سایت تولید خودرو در کشور لبنان نیز فراهم شود.

 در ادامه دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن معرفی مختصری از گروه سایپا و فعالیت های انجام شده سایپا در نزدیک به نیم قرن  تولید خودرو در کشور ایران به معرفی همکاران و شرکای استراتژیک سایپا در سراسر دنیا پرداخت.

وی افزود:گروه خودروسازی سایپا از همکاری استراتژیک با شرکای مطرح جهانی از جمله شرکت های رنو، نیسان، پژو، سیتروئن، کیاموتورز، فیات، اویکو، ولوو و برخی خودروسازان آسیایی دیگر بهره می برد.

جمالی تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر توان بالای مهندسی و دستیابی به دانش روز صنعت طراحی و تولید خودرو، در هر سال 2 الی 3 محصول جدید هم زمان به بازار ایران و بازارهای جهانی عرضه می کند.

وی افزود: یکی از ویژگی های بارز محصولات گروه سایپا اقتصادی بودن آنهاست. بدین معنی که علاوه بر برخورداری از قیمت های مناسب و رقابتی، بدلیل مصرف پایین سوخت و سهولت در نگهداری و تعمیرات خودرو و فراوانی و قیمت مناسب قطعات یدکی، مورد استقبال طیف وسیعی از مشتریان در ایران و سایر بازارهای می باشد.

مدیرعامل سایپا گفت: این گروه خودرو ساز قریب به 2 دهه دارای تجریه حضور در بازارهای جهانی می باشد و هم اکنون محصولات گروه سایپا در حال عرضه در 4 قاره جهان شامل کشورهای آذربایجان، سوریه، ترکمنستان، عراق، اکراین، یمن، الجزایر، مصر، سودان، جیبوتی، نیجر، غنا، ساحل عاج، سنگال و ونزوئلا است. همچنین این گروه در 5 کشور جهان شامل کشورهای ونزوئلا، سوریه، سودان، عراق و سنگال دارای سایت تولید خودرو است.

وی تاکید کرد: امروز با همکاری مجدانه شرکت مکانیکا گروپ شاهد افتتاح جدیدترین و مجهزترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در منطقه جبیل شهر بیروت در کشور لبنان هستیم.

جمالی گفت: گروه خودروسازی سایپا با اتکا به پتانسیل های بسیار بالای شرکت مکانیکاگروپ بعنوان نماینده و شریک تجاری خود برآن است تاعلاوه برعرضه محصولات بروز که قابلیت رقابت در عرصه کیفیت و قیمت را داراست، در عرصه خدمات و عرضه قطعات به نحوی متمایز رضایت مشتریان عزیز لبنانی را  جلب نماید.

وی افزود: به همین منظور همزمان با توسعه فروش محصولات با همکاری شرکت مکانیکا گروپ در سراسر کشور لبنان شبکه نمایندگی سایپا را گسترش خواهیم داد و برای این گروه بعنوان نمانیده انحصاری گروه خورو سازی سایپا کشور لبنان آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

 گفتنی است با افتتاح بزرگترین و مجهزترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در خاورمیانه و در شهر بیروت، سایپا با تنوعی بالغ بر 15 مدل از محصولات خودریی اعم از خودروهای سواری ایکس100 و ایکس 200 و برلیانس مدل های سری اچ 200 و اچ 300 ،آریو، وانت های زامیاد و ریچ و کامیون های الوند با همکاری شرکت مکانیکا گروپ لبنان و در مکانی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز