خبرگزاری کار ایران

طبیعت در خانه

بدون شک اشتیاق و علاقمندی همگان به دیدن یک شاخه گل و یا گلدانی زیبا وصف ناپذیر است.طبیعت و دیدن مناظر طبیعی همیشه برای ما روح نواز و سرشار از آرامش بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ بازی رنگها در یک گل زیبا آنچنان مسحور کننده است، که دل هر انسانی را به سمت خود جذب می کند، تا این همه زیبایی را از آن خود کند.

از اینرو به سمت پرورش این مظهر هنرمندی خداوندی رفته ایم. شاید گل ها و گیاهان تنها موجودات زنده ای هستند که همه ما از پرورش و نگهداری آنها احساس بسیار خوشایندی داریم.در قفس کردن پرندگان به جهت نگهداری و پرورش همیشه دلهایی را آزرده است، در صورتیکه قریب به اتفاق ما دوست داریم در منزل باغچه ای داشته و از فضای سبز آن بهره مند باشیم و لذت ببریم.

محلی را به گلخانه ای اختصاص دهیم، به پانسیون های درون منزل متوسل شدیم. و به مرور زمان با کوچک شدن خانه هایمان به داشتن چند گلدان داخل خانه بسنده کردیم، و با پیشرفتهای امروزی دست به  دامان بامهای سبز شدیم.

پرورش و نگهداری گل و گیاه مورد علاقه ی بسیاری از ما  می باشد، ولی از سر نگرانی برای از بین رفتن این زیبایی ها بارها و بارها از خرید امتناع کردیم و یا با تجربه های ناخوشایند خرید گل و گلدانهای شب عید مواجه بوده ایم. اما گلها نیز مانند هر موجود زنده ی دیگری نیازمند مراقبت و نگهداری و رعایت اصول اولیه می باشند.

مباحث مرتبط با سبک زندگی و گل و گیاه امروزه مورد توجه بسیاری از رسانه های چاپی و انلاین قرار گرفته است از اینرو خبرگزاری ایلنا نیز در راستای فرهنگ سازی و گسترش این مهم و بهره مندی همراهان خود اقدام به راه اندازی سرویس طبیعت در خانه نموده است، تا به عنوان اولین خبرگزاری گامی جدی و رسمی در این امر بردارد و امید است با توکل بر خداوند متعال و همراهی تمامی عزیزان در این مسیر منشا اثر باشیم هر چند ناچیز.

سرویس طبیعت در خانه از روز جمعه اول مرداد ماه مطالب خود را به صورت رسمی منتشر می کند.

کد خبر : ۳۹۲۶۲۶