خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان برگزار شد؛

جلسه آبفای استان برای همکاری و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی و تشکل‌های گروهی تخصصی

کد خبر : ۱۱۵۸۲۷

تعامل شرکت با دانشگاه‌های استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست و برای تحقق آن باید از ظرفیت و پتانسیل موجود دانشگاه‌ها و اساتید استان بخصوص دانشگاه علوم پایه استفاده شود.

زنجان ایلنا: مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان در این جلسه به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: تعامل شرکت با دانشگاه‌های استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست و برای تحقق آن باید از ظرفیت و پتانسیل موجود دانشگاه‌ها و اساتید استان بخصوص دانشگاه علوم پایه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسلم پورنصرت امروز با تاکید بر آشنایی اساتید با محورهای پژوهشی شرکت با محور منابع آبی، چاه‌ها و تغذیه منابع آبی افزود: آب‌های زیر زمینی را می‌توان با استفاده از آب‌ها ی احیا شده شارژ کرد.

وی به محور مدیریت مصرف و بهینه سازی مصرف انرژی افزود: در این زمینه باید پروژه‌های جدید تعریف و کارهای تحقیقاتی انجام شود.

این مقام مسئول به اهمیت و میزان مصرف ماده پلی الکترولیت اشاره کرد و گفت: این ماده که در صنعت آب کاربد زیادی دارد از خارج کشور تامین می‌شد، اکنون با توجه به تحریم‌ها برای تامین آن با مشکل مواجه هستیم چرا که تولید این ماده در داخل کشور یک ضرورت اساسی است.

به گفته پورنصرت، با استفاده از پساب فاضلاب، می‌توان کودهای شیمیایی تولید کرد.

در این نشست دکتر حسین فضلی معاون پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان نیز در این جلسه با پرداختن به ظرفیت بالای دانشگاه، اساتید مجرب و دانشجویان علاقمند این دانشگاه برای انجام طرحهای تحقیقاتی گفت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان آماده تعریف پروژه‌های مشترک با شرکت آبفای استان زنجان است.

مدیر پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان نیز درباره اهمیت دسترسی اطلاعات اظهار کرد: باید بتوانیم به اطلاعات، آزمایشگاه‌ها و تجهیزات همدیگر دسترسی داشته باشیم تا تحقیقات علمی به صورت عملی اجرایی شود.

در ادامه محسن کمپانی زارع کاربرد آمار در تحلیل اطلاعات شیمی، آنالیز مواد، تولید بهینه مواد شیمیایی و طراحی آزمایش‌ها را زمینه‌های کاری خود برای همکاری اعلام کرد.

در این جلسه آبفای استان همکاری خود را برای حمایت از پایان نامه‌های تحصیلی و برگزاری همچنین تشکیل گروه‌های تخصصی در شرکت و تعامل آن‌ها با اساتید دانشگاه‌ها برای تعریف پروژه‌های تحقیقاتی را پیشنهاد کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز