خبرگزاری کار ایران

صدری عنوان کرد:

همکاری شرکت مخابرات ایران با شرکت ایرانسل به‌منظور گسترش بازار ICT کشور

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۸۲

مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مهندس علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که در دفتر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انجام شد ، ضمن بررسی ظرفیت‌های همکاری مشترک بین مجموعه ایرانسل و شرکت مخابرات ایران گفت: آمادگی داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری‌های دوجانبه، در توسعه ی بازار ارتباطات کشور نقش گسترده‌تری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری در این دیدار که امروز سه‌شنبه ۸ اسفندماه برگزار شد، خاطرنشان کرد: در تمام حوزه‌های همکاری بین دو شرکت ایرانسل و شرکت مخابرات ایران، روند جدید و متمایزی نسبت به گذشته را تعریف کرده و بر طبق آن با هم افزایی های صورت گرفته، طبق برنامه ششم توسعه، حوزه ICT را که حقیقتا پیشران توسعه در کشور است گسترش می دهیم .

مهندس دزفولی، مدیرعامل شرکت ایرانسل نیز با تأکید بر جایگاه ویژه مخابرات ایران افزود: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل آمادگی دارد تا در حوزه‌های موردنظر، همکاری‌های خود را با مجموعه مخابرات ایران، بیش ‌از پیش افزایش دهد. چراکه همکاری دو مجموعه، موجب همگرایی بیشتر در مجموعه ارتباطی کشور خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز