خبرگزاری کار ایران

همکاری بین ISC و دانشگاه پیام نور استان فارس گسترش می‌یابد

کد خبر : ۱۰۴۴۳۰

نشست گسترش همکاری‌های علمی بین ISC و دانشگاه پیام نور استان فارس در محل مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری برگزار شد.

ایلنا: نشست گسترش همکاری‌های علمی بین ISC و دانشگاه پیام نور استان فارس در محل مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، این نشست که با حضور دکتر جعفر مهراد، سرپرست ISC، دکتر محمدرضا قانع، معاون اداری و مالی و عضو هیأت علمی مرکز منطقه‌ای، دکتر گزنی، معاونت پژوهشی و فناوری ISC، دکتر مظلومیان، رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس و دکتر توللی رئیس دانشگاه پیام نور شیراز صورت پذیرفت، دکتر مهراد ISC را به عنوان درگاه ورود دانشگاه‌ها به عرصه‌های علمی بین المللی معرفی نمود.
رئیس مرکز منطقه‌ای اظهار داشت: ISC ارتباطات علمی بسیار گسترده‌ای با دانشگاه‌ها و مجلات علمی کشور‌های اسلامی دارد که گسترش روز افزون این فعالیت‌ها و انعکاس فعالیت‌های علمی انجام گرفته باعثمباهات جمهوری اسلامی ایران است. از این رو، ISC به دلیل ماهیت و نقش علمی که بر عهده دارد همواره درصدد گسترش فعالیت‌های ملی و بین المللی خود است.
سرپرست ISC در این نشست ضمن معرفی فعالیت‌های علمی که در این پایگاه انجام می‌گیرد در خصوص گسترش همکاری با دانشگاه پیام نور گفت: ISC آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه پیام نور در چاپ و انتشار مجلات علمی پژوهشی، برگزاری کارگاه‌ها و کنفرانس‌های علمی اعلام می‌دارد.
وی افزود: دانشگاه پیام نور شیراز باید بر‌تر بودن در سطح ملی را جزو اهداف خود قرار دهد که این امر به توسعه علمی ایران در آینده کمک خواهد کرد.
مهراد ادامه داد: ISC می‌تواند نگاشت علم دانشگاه پیام نور را با ارائه مستندات علمی به تصویر بکشد تا این دانشگاه بتواند به رقابت علمی هرچه بیشتر با سایر دانشگاه‌ها بپردازد که این امر می‌تواند به توسعه علمی این دانشگاه منجر شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس نیز ضمن اظهار قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در ISC و مرکز منطقه‌ای گفت: رونق تولید علم در دانشگاه پیام نور در سال‌های اخیر بسیار چشمگیر بوده است و علاقمندی وافر این دانشگاه برای تولیدات با کیفیت بالای علمی را یکی از برنامه‌های دانشگاه پیام نور برشمرد.
دکترسعید مظلومیان به جدید‌ترین ارزیابی صورت گرفته از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام اشاره کرد ویادآور شد: درآخرین ارزیابی‌های صورت گرفته در بحثتولید علم دانشگاه پیام نور در ارزیابی از دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم موفق به کسب رتبه ۸کشور شده است.
وی به افزایش ۱۰۰درصدی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود در سال گذشته ۱۵رشته کار‌شناسی ارشد و ۳ رشته دکتری در دانشگاه پیام نور شیراز وشهرهای فارس اضافه شده است که با وجود پتانسیل فراوان در شهر شیراز، این دانشگاه درصدد آن است تا شیراز را تبدیل به قطب تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور سازد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اضافه کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی، افزایش تعداد اعضای هیت علمی، رشد ۲۴درصدی تولیدات علمی اساتید و افزایش تعداد دانشجویان مقاطع ارشد ودکتری، ایجاد ارتباط بیشتر دانشگاه و مرکز isc را ضروری نموده است.
در پایان دکتر مهراد افزود: ISC دارای پایگاه اطلاعاتی بسیار قوی از مجلات و مقاله‌های علمی به زبان‌های فارسی و انگلیسی می‌باشد که ایجاد شبکه علمی کتابخانه‌ای در دانشگاه پیام نور توسط مرکز منطقه‌ای می‌تواند گامی موثر در توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز