خبرگزاری کار ایران

باحضور رئیس صدا و سیما؛

۱۱۵ پروژه فنی در صدا و سیمای مرکز فارس افتتاح شد

کد خبر : ۱۰۸۲۰۳

قطع شبکه ماهواره‌ای، اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه از جمله ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی است.

ایلنا: عزت‌الله ضرغامی در حاشیه بهره‌برداری از ۱۱۵ پروژه فنی در صدا و سیمای مرکز فارس افزود: قطع شبکه ماهواره‌ای، اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه از جمله ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، وی گفت: خلق حماسه سیاسی از سوی مقام معظم رهبری به ویژه در انتخابات، بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان را در به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی خنثی کرده است.

ضرغامی تحول، نوآوری و حضور موفق در شبکه‌های ملی و فراملی از شاخصه‌های تلاش مراکز استانهای این رسانه ملی از جمله مرکز فارس بوده است.

وی جایگاه سیاسی ایران اسلامی به ویژه سخنرانی و حضور قدرتمندانه دکتر روحانی از حساسیت ویژه‌ای در اجلاسیه سازمان ملل برخورداربود به‌گونه‌ای که دنیا اظهارات و سخنرانی‌های مقامات ارشد کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.

ضرغامی اضافه کرد: ۲۱ شبکه در تهران مشغول ارائه فعالیت‌های فرهنگی است، که با راه‌اندازی شبکه نسیم در استان‌ها شاهد جذب مخاطب بیشتری از این رسانه ملی هستیم.

وی اضافه کرد: مراکز باید با برنامه‌ریزی مناسب، نوآوری، خلق روش‌های جدید، قابلیت‌های خود را در حوزه فنی، تولیدی، کار ترکیبی و انیمیشن در جلب رضایتمندی مخاطبان افزایش دهند.

براساس این گزارش با حضور رئیس صدا و سیما ۱۱۵ پروژه فنی در صدا و سیمای مرکز فارس با صرف ۱۶۱ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

راه‌اندازی سامانه تلویزیون دیجیتال در ۱۰ شهرستان استان فارس که امکان استفاده از برنامه‌های ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۱۶ شبکه رادیویی دیجیتال را برای ۸۷۰ هزار نفر در این استان فراهم می کند از جمله این پروژه‌هاست.

۹۳ طرح توسعه شبکه‌های آنالوگ تلویزیونی و رادیویی اف ام، ۱۲ طرح زیرساختی، سیگنال‌رسانی و فناوری رسانه، لینک ارتباطی سازمان ترافیک و مرکز، اجرای خط برق دو مداره هوایی ۲۰ کیلوولت و دکل ۷۰ متری از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز