خبرگزاری کار ایران

در نامه برخی فعالان سیاسی فارس خطاب به نمایندگان مجلس تاکید شد:

لزوم همراهی و تعامل با رای مردم در خصوص انتخاب استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۹

روسای ستادها انتخاباتی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری با صدور نامه خطاب به نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی خواستار همراهی، تعامل و همگامی وکلای مجلس با آرا و خواست مردم این استان در روند انتخاب استاندار شدند.

ایلنا: روسای ستاد‌ها انتخاباتی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری با صدور نامه‌ای خطاب به نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی خواستار همراهی، تعامل وهمگامی وکلای مجلس با آرا و خواست مردم این استان در روند انتخاب استاندار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در بخشی از این نامه آمده است: مردم شهرستان‌های استان فارس همگام با دیگر هم میهنانمان بالا‌ترین رای را به دکتر روحانی داده و دیدگاه‌های وی را بهترین دیدگاه در بین کاندیداهای ریاست جمهوری، برای ایجاد تغییر در عملکرد‌ها یافتند.

به اعتقاد این دسته از سیاسیون، رای مردم به دکتر روحانی نشانگر نه، به بسیاری از اقدامات و رفتارها و آری به اندیشه‌ها، گفتمان و رویکرد دولت تدبیر و امید داشت. گفتمانی که پس از ۸ سال عملکرد مدیران دوران اصوگرایی، مردم را به انتخاب گفتمان اعتدال گرایی سوق داد.

در ادامه این نامه با اشاره به لزوم التفات نمایندگان مردم به آرا و مطالبات مردم، دارا بودن اعتقاد راسخ به اندیشه‌های دکتر روحانی و گفتمان اعتدال، داشتن سوابق عملی موفق و موثر در مدیریت میانی و ارشد، توان بالا در جذب نیروهای کارآمد و بومی بودن از جمله فاکتورهای لازم و مورد توجه مردم برای انتخاب استاندار فارس معرفی شده است و از نمایندگان خواسته شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیر روند انتخاب استاندار فارس باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز