خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اصلاح‌طلبان رسانه‌های فارس خبر داد:

حمایت شورای اصلاح‌طلبان رسانه‌های فارس از استانداری سیدمحمد احمدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۰۱

شورای اصلاح‌طلبان رسانه‌های استان فارس با اعتقاد به توانمندی، تدبیر، اعتدال و روحیه اصلاح‌طلبی و با اتفاق نظر، از انتخاب دکتر سید محمد احمدی به عنوان استاندار فارس حمایت می‌کند و معتقد است این انتخاب به معنایی همسویی تصمیمات دولت و وزارت کشور با رای مردم در انتخابات اخیر است.

ایلنا: رییس شورای اصلاح طلبان رسانه‌های فارس با بیان این مطلب که این شورا از مطرح شدن نام سید محمد احمدی به عنوان گزینه نهایی وزارت کشور برای قبول مسئولیت استانداری فارس حمایت می‌کند گفت: به طور حتم طولانی شدن روند انتخاب استاندار فارس که با اهداف خاص برخی افراد صورت گرفته است باعثمی‌شود که عقب ماندگی‌های این استان صد چندان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بهمن حاجات‌نیا در این خصوص گفت: با‌ شناختی که از دولت تدبیر و امید وجود دارد معتقدیم این دولت اجازه نخواهد داد تا برخی فرصت‌سوزی‌ها باعثشود تا پاسخ مناسبی به رای مردم داده نشود.

وی ادامه داد: آنچه در ماه‌ها و به‌ویژه هفته‌های اخیر از سوی برخی افراد در روند انتخاب استاندار فارس صورت گرفته است با پیام مردم در انتخابات همخوانی ندارد و صرفآ نشان‌دهنده وفاداری برخى از نمایندگان و مقامات به دولت پیشین است، اما باید توجه داشت که اصرار بر چنین رویه‌ای، این خطر را ایجاد می‌کند که فارس از داشتن مدیران باتجربه، اعتدال‌گرا، توانمند و مطرح در سطح ملی محروم شود.

وی ادامه داد: اما اکنون معتقدیم به برکت رای مردم و تدبیر دولت، جوانه‌هایی از امید برای بهبود اثرات حاصل از سوء‌مدیریت‌ها گذشته در دل‌ها به وجود آمده است و می‌تواند با حضور دکتراحمدی به عنوان نماینده عالی دولت در استان فارس نقطه شروع یک حرکت تازه برای شکوفایی استعداد‌ها و پتانسیل‌های این استان لقب بگیرد.

بهمن حاجات‌نیا افزود: شورای اصلاح‌طلبان رسانه‌های استان فارس با اعتقاد به توانمندی، تدبیر، اعتدال و روحیه اصلاح‌طلبی و با اتفاق نظر، از انتخاب دکتر سید محمد احمدی به عنوان استاندار فارس حمایت می‌کند و معتقد است این انتخاب به معنایی همسویی تصمیمات دولت و وزارت کشور با رای مردم در انتخابات اخیر است.

وی افزود: این شورا معتقد است مخالفان دولت که گمان می‌برند صاحب موقعیت و نفوذ هم هستند باید با درک درست از وضع جدید، خود را برای پذیرش استانداری از سنخ فکری «دولت تدبیر و امید» آماده کنند و از الان برای تعامل و همکاری با مدیران جدید دولت آمادگی لازم را در خود ایجاد کنند.

وی با اشاره به سوابق موفق سیاسی و دیپلماتیک سید محمداحمدی افزود: کاندیدای نهایی پذیرش مسئولیت استانداری فارس دارای سوابق درخشان بسیاری در لایه‌های مختلف مدیریت سیاسی از بخشداری و فرمانداری گرفته تا معاونت استانداری و کارداری سفارت جمهوری اسلامی در برخی کشور‌ها برخوردار است که تجارب امور اجرایی و سیاسی وی نیازی به آزمون و خطای جدید در استان ندارد، چرا که وی از توانایی‌های تمامی چهره‌ها و نیروهای مناطق و استعداد‌های استان مطلع است.

به اعتقاد وی این شناخت کامل احمدی از منابع انسانی و پتانسیل‌های استان فارس منتج به برنامه‌ای کارا برای پیشرفت استان و استفاده استعدادها و توانمندی‌های موجود خواهد شد.

حاجات نیا ادامه داد: ما بر این باور هستیم که با حضور دکتر سید محمد احمدی و با اتکا به دانش، تحصیلات، توانمندی‌های مدپریتی و شخصیت فرهیخته وی و روحیه اعتدالی او و شناخت و سابقه همکاری در فضای فرهنگی و رسانه‌ای استان حمایت قاطبه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان را به همراه خواهد داشت و اقشار یاد شده در حمایت از ایشان از هیچ کوششی فروگذار نخواند کرد.

رییس شورای اصلاح‌طلبان فارس ابراز امیدواری نمود که دولت با انتخاب و معرفی گزینه مورد وثوق اکثریت اقشار مختلف جامعه گسترده فارس ضمن مرتفع نمودن مطالبات به حق اصحاب هنر، رسانه و فرهنگ و ادب استان فارس زمینه را برای شکوفایی هرچه بیشتر این استان فرهنگ‌پرور را فراهم سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز